W III kwartale spadły wskaźniki widoczności reklamy display i wideo w Polsce. Raport firmy Meetrics
  • 0
  • 1
13.10.2020

W III kwartale spadły wskaźniki widoczności reklamy display i wideo w Polsce. Raport firmy Meetrics

Po bardzo dobrym drugim kwartale w trzecim kwartale 2020 r. formaty reklam display odnotowały gorsze wskaźniki. Było tak zarówno w Polsce, jak i w Europie. Również reklamy wideo odnotowały pogorszenie widoczności, w Polsce większe niż w skali Europy – wynika z raportu „Viewability Benchmark” firmy Meetrics.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 października 2020

12 października 2020