Błąkamy się po budowieBłąkamy się po budowieBłąkamy się po budowieBłąkamy się po budowie
Jak zbudować coś trwałego? (fot. Pixabay)

Błąkamy się po budowie

Błąkamy się po budowie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Dobrać najlepsze środki i zaplanować najlepsze działania, by w efekcie zyskali wszyscy zainteresowani. Tego powinno dotyczyć planowanie efektywnych działań marketingowych. Tylko co to znaczy?

W książce „Kod kapitalizmu” Marcin Napiórkowski rozważa tezę, że marki i system transakcji zastąpiły wcześniejsze relacje – niepieniężne i oparte na zaufaniu do ludzi. Obecnie przedmiotem zaufania są marki, a właściwie kompleksy znaczeniowe, które za nimi stoją. Kształtują one nasze rozumienie świata i prowadzą do powielania rządzących w nim mechanizmów wymiany.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się