Ubrania, meble, smartfony, handel – czym jest konteneryzacja w erze ograniczonych zasobówUbrania, meble, smartfony, handel – czym jest konteneryzacja w erze ograniczonych zasobówUbrania, meble, smartfony, handel – czym jest konteneryzacja w erze ograniczonych zasobówUbrania, meble, smartfony, handel – czym jest konteneryzacja w erze ograniczonych zasobów
Konteneryzacja – ważne, wieloznaczne pojęcie (fot. Pixabay)

Ubrania, meble, smartfony, handel – czym jest konteneryzacja w erze ograniczonych zasobów

Ubrania, meble, smartfony, handel – czym jest konteneryzacja w erze ograniczonych zasobów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Przekonanie, że można kupować i produkować coraz więcej, a zasoby przyrody są nieskończone, powoli odchodzi w przeszłość. Marki handlowe, technologiczne, start-upy szukają różnych sposobów, by więcej zarobić, mając do dyspozycji ograniczone zasoby.

Ograniczanie niepotrzebnej konsumpcji i kupowanie używanych produktów pojawia się w corocznych zestawieniach trendów od kilku lat. Śledzący globalne trendy magazyn Springwise już w 2018 roku umieścił w takim zestawieniu szwedzkie centrum handlowe ReTuna, w którym oferowane są wyłącznie używane rzeczy.

W ostatnim roku były to już więcej niż eksperymentalne projekty – pojawiły się też prawdziwe decyzje biznesowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja