Znaczący wzrost widoczności reklam display w raporcie Meetrics za II kwartał
  • 0
  • 1
13.07.2020

Znaczący wzrost widoczności reklam display w raporcie Meetrics za II kwartał

W ciągu jednego kwartału bardzo duży wzrost widoczności reklam display zrównoważył długotrwały trend spadkowy z poprzednich dwunastu miesięcy – pokazuje raport firmy Meetrics. Wzrost ten jest konsekwencją zmienionych wzorców konsumpcji mediów podczas kryzysu Covid-19.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 lipca 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2020

Reklama w czasie pandemii: koniec kryzysu? Badanie Inquiry

Dane YouGov BrandIndex pokazują, jaki wpływ ma zmniejszenie budżetów reklamowych na kondycję marki. Szczególnie wyraźnie widać to w okresie pandemii, kiedy wiele firm ograniczyło znacznie komunikację w mediach. Znajduje to odbicie w badaniu YouGov BrandIndex, m.in. w odpowiedziach na pytanie o znajomość reklam. Firma Inquiry przedstawia dane z kwietnia 2020 r. w porównaniu z marcem, a także z czerwca w porównaniu z majem.