Rejection fee: kupowanie kota w worku czy uczciwa gra?Rejection fee: kupowanie kota w worku czy uczciwa gra?Rejection fee: kupowanie kota w worku czy uczciwa gra?Rejection fee: kupowanie kota w worku czy uczciwa gra?

Rejection fee: kupowanie kota w worku czy uczciwa gra?

Rejection fee: kupowanie kota w worku czy uczciwa gra?
Ścibor Szpak

Ścibor Szpak

-

, PND Futura

Ścibor Szpak

Ścibor Szpak

PND Futura

Zupełnie tego nie rozumiem: dlaczego mam płacić agencji za coś, czego być może nie kupię? Nawet kot w worku to przynajmniej kot, a jaką mam gwarancję, że w worku nie dostanę psa? To tak, jakbym płacił fryzjerowi za pokazanie mi zdjęcia z fryzurą, albo malarzowi za kiepski pomysł na pomalowanie mojego mieszkania. Tak rozumują firmy ogłaszające przetargi na kampanie reklamowe. Słusznie?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się