UOKiK zobowiązał Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR do zmiany praktyk - Marketing przy Kawie
UOKiK zobowiązał Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR do zmiany praktyk
  • 0
  • 1
14.10.2020

UOKiK zobowiązał Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR do zmiany praktyk

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wpływało na samodzielność swoich członków w przetargach oraz organizowało niedozwoloną wymianę informacji – uznał UOKiK. Prezes urzędu zobowiązał stowarzyszenie do zmiany praktyk naruszających konkurencję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 października 2020