W jednym przetargu uczestniczy po kilkanaście agencji. Mijają miesiące, a postępowanie pozostaje nierozstrzygnięte. A niekiedy reklamodawca zaprasza agencje tylko po to, by zebrać informacje z rynku. Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej jest szansą, by takie praktyki zniknęły. Po raz pierwszy w historii wśród inicjatorów dokumentu byli reklamodawcy. Pokazano także, że na łamaniu standardów przetargowych finansowo tracą wszyscy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |