4 4 0 9.02.2022Mirosław Zbrojewicz jako rak w kampanii 1% Fundacji IskierkaAktor Mirosław Zbrojewicz pomaga chorym dzieciom wygrać z chorobą nowotworową. Właśnie ruszyła kampania społeczna „Pomóż nam oswajać raka” Fundacji Iskierka z jego udziałem.
1 1 0 9.02.2022„Wygodny parking, szerokie alejki i kasy samoobsługowe” – Lidl zachęca do zakupów w swoich sklepachCo skłania nas do robienia zakupów w jednym konkretnym sklepie? Czy głównym powodem jest lokalizacja, niskie ceny, a może świeżość produktów i szeroki asortyment? W nowej kampanii sieć Lidl Polska przekonuje, że oprócz atrakcyjnych ofert cenowych proponuje klientom szereg innych udogodnień, które sprawiają, że kupujący z chęcią powrócą do jej sklepów.
0 1 0 9.02.2022Startuje ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards skierowany do specjalistów i firm w obszarze zdalnej komunikacji z klientemPolskie Stowarzyszenie Marketingu SMB skonsolidowało konkursy dla specjalistów i firm w obszarze zdalnej komunikacji z klientem pod nazwą Polish Contact Center Awards (PCCA). Zgłoszenia można nadsyłać do 14 lutego.
1 1 0 9.02.2022„Otwórz swój największy sklep” – ruszyła kampania AllegroAktorka tworząca wzory pościeli czy dziennikarz ze sklepem z aromaterapią? Okazuje się, że za wynikami sprzedażowymi na Allegro kryją się ciekawe drogi do sukcesu sprzedawców. I właśnie o początkach biznesów opowiadają oni sami w nowej kampanii „Otwórz swój największy sklep”.
0 4 0 9.02.2022Google uruchamia w Polsce platformę Showcase. Będzie płacił mediom za treściGoogle uruchomił w Polsce nowy produkt i jednocześnie program licencjonowania treści dla wydawców informacyjnych – Showcase. Do programu przystąpiło 27 wydawców, m.in. „Wprost”, wPolityce.pl, naTemat czy Niezależna.pl.
1 1 0 9.02.2022„TMT Predictions 2022”. Prognozy dla sektorów technologii, mediów i telekomunikacjiWśród globalnych trendów, które mogą mieć największy wpływ na firmy i konsumentów w nadchodzącym roku, eksperci Deloitte w raporcie „Technology, Media & Telecommunications Predictions 2022” wymieniają: przedłużające się braki w produkcji półprzewodników, rozwój sztucznej inteligencji i związane z tym zabiegi regulacyjne, a także wzmożone zainteresowanie wielu rządów i funduszy venture capital rozwojem technologii obliczeń kwantowych.
1 1 0 9.02.2022Czekając na normalność, Tyskie startuje z kampanią „Wkrótce będziemy bliżej. Przejdźmy na Ty”Tyskie wystartowało z kampanią, która wraz z nadchodzącą wiosną ma przynosić nadzieję i przypominać o radości z bliskich spotkań. Jej głównym nośnikiem jest spot. Akcja przypomina o wadze ponadczasowych wartości, takich jak więzi z bliskimi i wspólnota. Mówi też o emocjach towarzyszących prawdziwym relacjom.
0 1 0 9.02.2022Platige Image powołuje spółkę w Stanach ZjednoczonychGrupa kapitałowa Platige Image informuje o powołaniu nowej spółki, której zadaniem jest pozyskiwanie i realizacja zamówień, a także budowanie i utrzymywanie relacji z klientami z amerykańskiego rynku reklamowego. Studio od wielu lat intensywnie działa z partnerami biznesowymi zza oceanu. Nawiązuje stałe współprace, m.in. oferując produkcję cinematików gamingowych.
3 3 0 8.02.2022Biedronka uruchamia loterię, w której do wygrania jest mieszkanie7 lutego Biedronka rozpoczęła loterię, w której pula nagród wynosi prawie 28 mln zł. Pięćdziesięciu zwycięzców otrzyma po 500 tys. zł na zakup mieszkania lub domu. Wygrać może każdy klient, który od 7 lutego do 16 kwietnia zrobi zakupy z aktywną kartą Moja Biedronka w jednym ze sklepów sieci za co najmniej 99 zł.
0 1 0 8.02.2022T-Mobile zachęca, by wyznać miłość w czasie rzeczywistym na nośniku AMSZa sprawą T-Mobile zakochani będą mogli na gorąco publikować wyznania miłosne na nośnikach AMS digital cityscreen w czterech miastach Polski: Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu. To element kampanii operatora „Teraz miłość ma znaczenie”.