Maffashion ambasadorką nowego laktatora marki Lovi
  • 1
  • 3
18.05.2021

Maffashion ambasadorką nowego laktatora marki Lovi

Julia Kuczyńska, czyli Maffashion – blogerka, influencerka i aktywna mama – została ambasadorką laktatora Expert 3D Pro. Kampania z jej udziałem będzie realizowana pod hasłem „Lovi, kiedy kochasz najbardziej”. W ramach działań Maffashion będzie budowała społeczność wokół marki.

Profil Maffashion na Instagramie obserwuje blisko 1,5 mln użytkowników. Od kilku miesięcy Julia Kuczyńska łączy kreatywność w pracy z byciem mamą małego Bastka.

Bardzo ucieszyłam się z propozycji współpracy z marką Lovi. Jej produkty towarzyszyły mi od samego początku, kiedy na świecie pojawił się Bastek. Używałam smoczków, butelek i bardzo cenię sobie tę markę. Kiedy zaproponowano mi zostanie ambasadorką nowego laktatora Expert 3D Pro, wiedząc, jak bardzo jest to sprzęt potrzebny kobiecie, było dla mnie naturalnym przyjęcie tego przedsięwzięcia. Cieszę się, że mogę dołączyć do #teamLovi i polecać laktator, który może pomóc innym mamom w rozwiązywaniu ich problemów z laktacją i sprawić, by mogły cieszyć się z macierzyństwa w 100% – powiedziała Julia Kuczyńska, Maffashion.

Celem kampanii skierowanej do mam i kobiet spodziewających się dzieci jest wsparcie ich w trudnościach z laktacją, które pojawiają się na początku przygody z macierzyństwem. Kampania „Lovi, kiedy kochasz najbardziej” ma uzmysławiać, że w momencie, kiedy zostaje się rodzicem, doświadcza się tego, co to znaczy „bardziej”. Od tego momentu rodzice bardziej się śmieją, czuwają w nocy, przeżywają każdy dzień, czują wszelkie emocje i kochają najbardziej na świecie. Tak, jak nigdy dotąd nie kochali – podkreśla marka.

Działania promocyjne z udziałem Maffashion zaplanowano w Internecie, kanałach social media marki oraz na instagramowym profilu ambasadorki. Przygotowano materiały POS w postaci wobblerów w sklepach partnerskich. Na potrzeby kampanii powstała również strona www.laktatory.lovi.pl. Można na niej znaleźć porady laktacyjne i najważniejsze informacje dotyczące laktatorów.

  • Kreacja, działania PR oraz w Internecie: Tailor Made PR
  • Realizacja działań w social media: Brandblooming
  • Produkcja filmu wizerunkowego, filmów produktowych i sesji zdjęciowej: Ewa Strulak (art director marki Lovi) i Kamila Boruc-Adamska z domu produkcyjnego Truskavka
  • Realizacja kampanii: Justyna Bogucka-Kwella (communication manager) we współpracy z Izabelą Siewierą (brand manager marki Lovi)
  • 3
Maffashion ambasadorką nowego laktatora i bohaterką kampanii Lovi

Maffashion ambasadorką nowego laktatora i bohaterką kampanii Lovi

Maffashion ambasadorką nowego laktatora i bohaterką kampanii Lovi
Maffashion ambasadorką nowego laktatora i bohaterką kampanii Lovi

18 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2021

Biedronka wspiera Okresową Koalicję i walczy z ubóstwem menstruacyjnym

Biedronka uruchamia program „Razem zacznijmy okres zmian”. Od 20 maja za zakup wybranych artykułów menstruacyjnych marki Femina będzie można otrzymać voucher o wartości tych zakupów. Można go wykorzystać na dowolne produkty lub pomóc kobietom w potrzebie poprzez przekazanie jego wartości na rzecz organizacji społecznych działających w obszarze ubóstwa menstruacyjnego, zrzeszonych w ramach inicjatywy Okresowa Koalicja.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2021

Barometr rynku consumer finance w I kwartale 2021 r. wskazuje nieznaczny wzrost

W I kwartale 2021 r. wartość barometru rynku consumer finance (BRCF) nieznacznie się poprawiła i osiągnęła poziom 50,5 pkt – wynika z badania Związku Przedsiębiorstw Finansowych i Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH. Mniej boimy się bezrobocia, jednak niepewność co do rozwoju sytuacji gospodarczej jest ogromna. Dobre nastroje konsumentów na rynku consumer finance odbudowują się bardzo powoli.