Social listening, czyli słuchać i rozumieć. Czy jest tym samym, co monitoring mediów? Na czym konkretnie polega?Social listening, czyli słuchać i rozumieć. Czy jest tym samym, co monitoring mediów? Na czym konkretnie polega?Social listening, czyli słuchać i rozumieć. Czy jest tym samym, co monitoring mediów? Na czym konkretnie polega?Social listening, czyli słuchać i rozumieć. Czy jest tym samym, co monitoring mediów? Na czym konkretnie polega?
Można uzyskać obraz sytuacji albo ustalić też jej przyczyny (fot. Pixabay)

Social listening, czyli słuchać i rozumieć. Czy jest tym samym, co monitoring mediów? Na czym konkretnie polega?

Social listening, czyli słuchać i rozumieć. Czy jest tym samym, co monitoring mediów? Na czym konkretnie polega?
Hubert Sosnowski

Hubert Sosnowski

-

content specialist, Newspoint

Hubert Sosnowski

Hubert Sosnowski

content specialist
Newspoint

W Newspoint odpowiedzialny za tworzenie treści i copywriting. Studiuje politologię na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie pisze pracę dyplomową o komunikacji i interakcjach politycznych w serwisach społecznościowych.

Sto czterdzieści trzy minuty – średnio tyle czasu dziennie spędzamy w mediach społecznościowych. Dzięki łatwemu dostępowi do sieci sukcesywnie powiększa się grono internautów. Jednocześnie konsumenci w coraz większym stopniu opierają swoje zdanie na opiniach innych użytkowników, influencerów lub wyspecjalizowanych serwisów. Jak pozyskiwać wiedzę z tego rodzaju interakcji online? Jakie narzędzia do tego służą?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja