Joanna Krupa gwiazdą kampanii marki Neonet - Marketing przy Kawie
Joanna Krupa gwiazdą kampanii marki Neonet
  • 1
  • 2
20.05.2021

Joanna Krupa gwiazdą kampanii marki Neonet

Sieć elektromarketów Neonet rozpoczęła kampanię, w której występuje prezenterka telewizyjna, modelka i aktywistka praw zwierząt – Joanna Krupa. Głównym celem akcji jest podkreślenie wysokiej jakości obsługi w sklepach marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
19.05.2021

Firmy powinny zachęcać do używania ich potocznych nazw – pokazuje badanie

MickeyD’s (McDonald’s), Chevy (Chevrolet), Rollie (Rolex), Tarjay (Target) czy Big Blue (IBM) – to przykładowe nazwy, których konsumenci używają w odniesieniu do marek. Wyniki badania opublikowane w „Journal of Marketing” pokazują, że takie formy świadczą o akceptacji, zwłaszcza w cyfrowym świecie. Wywołują pozytywne emocje i wpływają zarówno na bliskość poznawczą, jak i istotność marki.

  • 0
  • 1
  • 0
19.05.2021

Polacy świętowali ponowne otwarcie gastronomii – pokazuje analiza SentiOne

Polacy bardzo stęsknili się za możliwością jedzenia i picia poza domem. Tylko w pierwszy weekend otwarcia ogródków gastronomii związane z tym hashtagi osiągnęły takie zasięgi, jak słynne morsowanie przez cały styczeń – wynika z analizy Internetu przeprowadzonej przez SentiOne. Z 90 proc. wypowiedzi internautów przebija radość. Pozostałe 10 proc. komentujących złości się na tłumy oraz brak maseczek i obawia się kolejnej fali pandemii.