0 1 0 11.01.2022W Poznaniu przy sklepach Lidla staną książkomatyJuż za kilka tygodni czytelnicy Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu będą mogli wypożyczać książki przy okazji zakupów w Lidlu. Wszystko to dzięki instalowanym właśnie książkomatom.
1 1 0 11.01.2022Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna serwisu Superauto.plSerwis Superauto.pl wystartował ze swoją pierwszą kampanią telewizyjną. Spot podkreśla łatwość procesu zakupu samochodu, którą ma zapewniać firma.
0 1 0 11.01.2022Amica ponownie wybiera Value Media. Firmy rozpoczynają 13. rok współpracyAmica ponownie wybrała w przetargu Value Media (Group One). Agencja zajmie się strategią mediową, planowaniem oraz zakupem mediów online dla marki. Tym samym dom mediowy i producent sprzętu AGD rozpoczynają 13. rok współpracy.
0 8 0 11.01.2022Wyniki badania Mediapanel za grudzień 2021 r.Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za grudzień 2021 r.
1 1 1 10.01.2022Logo Biedronki i serduszko WOŚP na czapkach, z których przychód trafi do Wielkiej Orkiestry10 stycznia w sklepach Biedronka w całej Polsce pojawiły się zimowe czapki z logo sieci sklepów i czerwonym serduszkiem WOŚP. Całkowity przychód z ich sprzedaży zostanie przekazany na wsparcie 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Sieć Biedronka została jego sponsorem głównym. Cena czapki to 9,99 zł.
0 1 0 10.01.2022Carat w miejsce Mindshare zajmie się obsługą mediową mBankumBank rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę mediową. Wygrał go dom mediowy Carat (Dentsu Polska).
1 1 0 10.01.2022Mieszanka przypraw Postseasoning dla kibiców futbolu amerykańskiego od stacji telewizyjnejAmerykańska sportowa stacja telewizyjna ESPN przygotowała dla fanów futbolu amerykańskiego mieszankę przypraw o nazwie Postseasoning. Stworzona została dla kibiców, którzy chcą połączyć intensywność sportowych rozgrywek po sezonie i oczekiwanie na fazę play-off ze smakiem podczas jedzenia i gotowania.
0 1 0 10.01.2022Alerty RCB na ekranach Screen Network w całej PolsceOd 2021 r. alerty Rządowego Centrum Bezpieczeństwa pojawiają się nie tylko w telefonach komórkowych, ale także na ekranach Screen Network. Będą wyświetlane w przestrzeni miejskiej w całej Polsce.
1 4 0 10.01.2022„Kochaj tak, jak lubisz” – walentynkowa kampania marki Durex zachęca do patrzenia na seks bez stereotypów10 stycznia, z okazji zbliżających się walentynek Durex rozpoczął kampanię „Kochaj tak, jak lubisz”. Zachęca w niej do patrzenia na seks bez stereotypów i ograniczeń – z inkluzywnym przekazem o szacunku dla różnych rodzajów miłości, nieocenianiu i nieprzejmowaniu się opinią innych.
1 1 0 10.01.2022Lava – producent smartfonów z Indii oferuje swoje urządzenia za darmo w zamian za telefony RealmeLava Agni 5G jest pierwszym indyjskim smartfonem 5G. Marka zdecydowała się na nietypową akcję promocyjną. Rozdaje swoje urządzenia za darmo tym, którzy zdecydują się oddać swój smartfon Realme 8s 5G.