Skąd wziąć nazwę nowej firmy, usługi lub produktu? Rozpisać szybki konkurs? Urządzić burzę mózgów w kilku firmowych działach? Chyba jednak nie tak powstają nazwy, z którymi można ruszać na podbój rynku. O tym, jak przebiega rzetelnie prowadzony proces projektowania nazwy, pisze praktyk namingu, Krzysztof Koczorowski.Nazywanie jest elementarną potrzebą psychiczną człowieka: wspomaga rozwój codziennego życia oraz – jakkolwiek patetycznie to zabrzmi – cywilizacji. Sama nazwa jest pojęciem wieloznacznym, umiejscowionym w logice, psychologii, filozofii i językoznawstwie. Zastanówmy się jednak, jak powstają nazwy, które można z pełną odpowiedzialnością wykorzystać w biznesie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.