Semilac wybrał Kamikaze - Marketing przy Kawie
Semilac wybrał Kamikaze
  • 0
  • 1
19.05.2021

Semilac wybrał Kamikaze

Marka Semilac (Nesperta) rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną i aktywacyjną na rynku europejskim. Wygrała go agencja Kamikaze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
19.05.2021

Polacy świętowali ponowne otwarcie gastronomii – pokazuje analiza SentiOne

Polacy bardzo stęsknili się za możliwością jedzenia i picia poza domem. Tylko w pierwszy weekend otwarcia ogródków gastronomii związane z tym hashtagi osiągnęły takie zasięgi, jak słynne morsowanie przez cały styczeń – wynika z analizy Internetu przeprowadzonej przez SentiOne. Z 90 proc. wypowiedzi internautów przebija radość. Pozostałe 10 proc. komentujących złości się na tłumy oraz brak maseczek i obawia się kolejnej fali pandemii.

  • 1
  • 1
  • 0
19.05.2021

Ruszyła druga odsłona jubileuszowej kampanii Totalizatora Sportowego z udziałem polskich sportowców

„Wielkie chwile, wspólne emocje” – to hasło przewodnie drugiej odsłony kampanii jubileuszu 65-lecia działalności Totalizatora Sportowego, którego ambasadorem jest Robert Lewandowski. Działania koncentrują się na wspólnym przeżywaniu nadchodzących wydarzeń sportowych: Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Mężczyzn oraz XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio.

18 maja 2021