1 1 0 14.01.2022Amerykańskie miasteczko Jackson Hole stworzyło buty, które zachęcają do pozostania na szlaku turystycznymJackson Hole to niewielka miejscowość w amerykańskim stanie Wyoming. To baza wypadowa do Parku Narodowego Grand Teton i Parku Yellowstone. By chronić dziką przyrodę, władze miasta stworzyły buty, które zachęcają do pozostania na szlaku.
0 1 1 14.01.2022Jeden z głównych inwestorów Unilevera krytykuje brand purposeW zeszłym roku CEO Unilevera zasugerował, że celem marki majonezu Hellmann’s powinna być walka z marnowaniem żywności. Jeden z głównych inwestorów skwitował to słowami: „Firma, która czuje, że musi zdefiniować cel majonezu Hellmann’s, naszym zdaniem wyraźnie straciła wątek”.
0 1 0 14.01.2022Pandemia zmieniła nasz sposób planowania finansów – wyniki Barometru ProvidentaW ramach Barometru Providenta zapytano Polaków, czy zaplanowali już wydatki na 2022 r. Podobnie jak podczas ubiegłorocznej edycji badania, około co trzeci respondent zadeklarował, że ma już pewne założenia budżetowe na kolejne 12 miesięcy. Przed pandemią większe wydatki na następny rok planowało prawie 70 proc. Polaków.
0 1 0 14.01.2022Oferteo.pl rozpoczyna zmianę identyfikacji wizualnejOferteo – właściciel internetowej platformy usług Oferteo.pl, w grudniu ubiegłego roku rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej marki. W następstwie tego powstało nowe logo, które ma symbolizować ideę działalności firmy polegającą na łączeniu ze sobą̨ interesów dwóch podmiotów: zleceniodawców oraz wykonawców usług.
0 1 0 13.01.2022Niedługo Crash Mondays 56: Trendy w marketinguCo czeka nas w marketingu w 2022 r.? Czy marketer powinien opierać się tylko na trendach? Na te i inne pytanie odpowiedzą eksperci podczas kolejnej edycji Crash Mondays online już 17 stycznia o 19:00.
0 13 0 13.01.2022Dizajn powszechny – nowe znaki dla baru i szkołyStowarzyszenie Traffic Design zakończyło rok dwiema nowymi realizacjami w przestrzeni publicznej. W Gdyni na szkole podstawowej nr 21 powstał mural metalograficzny, a ręcznie malowany szyld zdobi bar Smakosz.
1 1 0 13.01.2022Corona wprowadza na rynek Sunbrew – piwo bezalkoholowe z witaminą DGlobalna marka Corona wprowadziła na rynek piwo bezalkoholowe Sunbrew 0,0%. W 330 ml zawiera ono 30% dziennego zapotrzebowania na witaminę D i 60 kalorii.
0 5 1 13.01.2022Lee Jeans otwiera swój pierwszy wirtualny sklepMarka Lee Jeans uruchomiła swój pierwszy sklep wirtualny, za którego pośrednictwem będzie można zrobić zakupy, ale również odkryć platformę „For a World that Works” poświęconą zrównoważonemu rozwojowi. W wirtualnym sklepie klienci będą mogli poruszać się po interaktywnej, trójwymiarowej przestrzeni handlowej i oglądać produkty, a następnie dodawać je do koszyka.
0 1 0 13.01.2022Kara dla osoby zarządzającej pokazami handlowymi – pierwsza taka decyzja UOKiKPonad 900 tys. zł – to suma kar nałożonych przez prezesa UOKiK w grudniu za naruszenia praw konsumentów związane ze sprzedażą na pokazach handlowych. Zakwestionowano m.in. wprowadzanie konsumentów w błąd co do stanu ich zdrowia, fikcyjne promocje oraz utrudnianie odstąpienia od umowy. Po raz pierwszy za umyślne dopuszczenie do naruszenia zbiorowych interesów konsumentów ukarany został członek zarządu spółki.
0 1 0 13.01.2022L’Oréal Professionnel Paris rozszerza współpracę z agencją Big PictureOd stycznia obsługę działań komunikacyjnych marki L’Oréal Professionnel Paris prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego. Do jej zadań należy m.in. prowadzenie biura prasowego, media i influencer relations oraz działań z zakresu kreowania wizerunku marki.