0 1 0 0 0 22.06.2020Polacy jednoczą się w kryzysie, 36% odczuwa poczucie wspólnoty – badanie DentsuJakie uczucia towarzyszyły Polakom w ostatnich trzech miesiącach? Czy początkowy brak poczucia bezpieczeństwa udało się zniwelować? Jak mocno doskwiera nam samotność, a na ile sytuacja związana z Covid-19 wzbudza w nas poczucie wspólnoty? Najnowsze badanie Dentsu analizuje wpływ COVID-19 na emocje polskiego społeczeństwa.
0 1 0 0 0 22.06.2020Marki Prymat i Doradca Smaku wybierają agencję Nie Do OgarnięciaAgencja Nie Do Ogarnięcia zwyciężyła w przetargu na strategię i obsługę digital marek Prymat (przyprawy) i Doradca Smaku (serwis i program dla miłośników gotowania).
0 1 0 0 0 22.06.2020Play kontynuuje współpracę z agencją SEOMarka Play po raz kolejny powierzyła budżet SEO agencji K2 Precise. Obsługa będzie obejmować wszystkie serwisy operatora komórkowego.
0 3 0 0 0 22.06.2020Marka Kasztelan unowocześnia opakowania i rozszerza dystrybucjęNowa szata graficzna piwa Kasztelan nawiązuje do tradycyjnych elementów związanych z regionalnością. Zyskuje jednocześnie bardziej nowoczesny charakter. Wraz ze zmianą regionalny wariant Kasztelan Jasne Pełne dostępny będzie w ogólnopolskiej sprzedaży.
0 1 0 0 0 22.06.2020Klub piłkarski AS Roma wybrał SalesManagoJeden z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich na świecie, AS Roma rozstrzygnął międzynarodowy przetarg na system do automatyzacji marketingu. Wybrał polski system SalesManago Marketing Automation.
0 1 0 0 0 22.06.2020Absolut wybrał agencję VMLY&R Poland do obsługi projektów digitalowychVMLY&R Poland od początku maja obsługuje markę Absolut. To po Wyborowej i Ballantine’s trzecia marka Pernod Ricard pod skrzydłami agencji.
0 5 0 0 0 22.06.2020Młodzi poważniej traktują temat pandemii – wyniki badania ARC Rynek i OpiniaMimo niemal całkowitego odmrożenia gospodarki i życia codziennego po pandemii młodzi ludzie z większą ostrożnością niż starsi podchodzą do tematu Covid-19. Częściej niż inne grupy wiekowe chcą ograniczyć wizyty w dużych sklepach ze względu na ryzyko zarażenia. Częściej też uważają, że proces odmrażania gospodarki przebiega zbyt szybko.
0 1 0 0 0 22.06.2020CSR istotny jak nigdy wcześniej – eksperci będą o nim dyskutować podczas XX Kongresu PRJak podaje raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, w ubiegłym roku o około 10% zwiększyła się liczba działań CSR podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa. Rok 2020 postawił przed biznesem nowe wyzwania. Mobilizacja wielu firm i zaangażowanie się w pomoc służbie zdrowia w walce z COVID-19 pokazały, jak ważne jest dla nich wspólne dobro. O tych i innych tematach będzie można posłuchać podczas XX Kongresu Public Relations w Rzeszowie.
11 1 0 0 1 22.06.2020„Nie głosuj wybory 2020” – obraźliwe spoty profrekwencyjneNa YouTube pojawiła się seria spotów, które w przewrotny sposób zachęcają do udziału w wyborach prezydenckich. Pokazani są w nich stereotypowi wyborcy PiS, którzy korzystają na obecnych rządach. Zniechęcają więc wyborców opozycji do udziału w głosowaniu. Przekaz jest tendencyjny i obraźliwy w sposobie ujęcia przeciwników politycznych.
2 4 0 0 0 22.06.2020„Skrajnie oszczędne gospodarowanie prawdą” – samorządy protestują przeciwko rządowej reklamieKancelaria Premiera opublikowała w ubiegłym tygodniu reklamę, w której chwali się wsparciem, jakiego rząd udzielił samorządom. Unia Metropolii Polskich prostuje zawarte w przekazie dane, a burmistrz Piaseczna krytykuje wykorzystanie w spocie ujęć z jego miasta.