Oszą, Gógl i Dekatlą, czyli znane marki po polsku według Polisz to
  • 2
  • 66
15.12.2020

Oszą, Gógl i Dekatlą, czyli znane marki po polsku według Polisz to

Facebookowy profil „Polisz to” przed świętami przygotował dla Polaków ściągę z wymową zagranicznych nazw. Spolszczone zostały m.in. marki Google, Auchan, Decathlon czy Bosch.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52600 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2020

Marki w czasie pandemii sprostały oczekiwaniom klientów i zostały ocenione wyżej niż w ubiegłym roku. Raport KPMG w Polsce

Firmy w Polsce pomimo pandemii Covid-19 i zmiany formy interakcji z konsumentami skutecznie budują pozytywne doświadczenia klientów. Kolejny rok z rzędu respondenci lepiej ocenili doświadczenia oferowane przez marki. Wskaźnik Customer Experience Excellence w Polsce wzrósł o ponad 4 proc. rok do roku – pokazuje raport „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości” KPMG w Polsce.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2020

Rusza XXIV edycja konkursu „Dobroczyńca Roku”

Od 11 stycznia 2021 r. organizacje pozarządowe będą mogły zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do XXIV edycji konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Na statuetkę mają szansę małe, średnie i duże firmy realnie zaangażowane w projekty społeczne. Dotyczy to wspierania lokalnych inicjatyw, prowadzenia wolontariatu pracowniczego, działania na rzecz środowiska naturalnego, jak również finansowania dużych przedsięwzięć dobroczynnych.