„Najlepszy prezent dla dziecka?​ Wspieraj zrównoważone życie w domu, wybierając produkty dobre dla planety” – nowa kampania Ikei
  • 1
  • 1
19.05.2021

„Najlepszy prezent dla dziecka?​ Wspieraj zrównoważone życie w domu, wybierając produkty dobre dla planety” – nowa kampania Ikei

5 maja Ikea wystartowała z kampanią „Najlepszy prezent dla dziecka?​ Wspieraj zrównoważone życie w domu, wybierając produkty dobre dla planety”. Zwraca ona uwagę, że najlepszym prezentem, jaki możemy dać naszym dzieciom, jest troska o środowisko poprzez świadome wybory zakupowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2021

Firmy powinny zachęcać do używania ich potocznych nazw – pokazuje badanie

MickeyD’s (McDonald’s), Chevy (Chevrolet), Rollie (Rolex), Tarjay (Target) czy Big Blue (IBM) – to przykładowe nazwy, których konsumenci używają w odniesieniu do marek. Wyniki badania opublikowane w „Journal of Marketing” pokazują, że takie formy świadczą o akceptacji, zwłaszcza w cyfrowym świecie. Wywołują pozytywne emocje i wpływają zarówno na bliskość poznawczą, jak i istotność marki.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2021

Polacy świętowali ponowne otwarcie gastronomii – pokazuje analiza SentiOne

Polacy bardzo stęsknili się za możliwością jedzenia i picia poza domem. Tylko w pierwszy weekend otwarcia ogródków gastronomii związane z tym hashtagi osiągnęły takie zasięgi, jak słynne morsowanie przez cały styczeń – wynika z analizy Internetu przeprowadzonej przez SentiOne. Z 90 proc. wypowiedzi internautów przebija radość. Pozostałe 10 proc. komentujących złości się na tłumy oraz brak maseczek i obawia się kolejnej fali pandemii.