Joanna Krupa z mamą w kampanii marki Douglas na Dzień Matki - Marketing przy Kawie
Joanna Krupa z mamą w kampanii marki Douglas na Dzień Matki
  • 1
  • 4
13.05.2021

Joanna Krupa z mamą w kampanii marki Douglas na Dzień Matki

„A ja kocham moją Mamę” – mówi Joanna Krupa w spocie telewizyjnym marki Douglas. Szefem artystycznym kampanii przygotowanej z okazji Dnia Matki jest Marcin Tyszka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2021

Za tydzień webinar „Silversi w sektorze komunikacji marketingowej” – część II

19 maja odbędzie się drugi webinar poświęcony tematowi silversów w sektorze komunikacji marketingowej. Tym razem eksperci porozmawiają o tym, jak osoby z pokolenia 50+ mogą i powinny efektywnie poszukiwać pracy w sektorze komunikacji marketingowej i co może im w tym pomóc. Zajmą się również tematem zarządzania różnorodnością w firmie i radzenia sobie w komunikacji międzypokoleniowej w miejscu pracy.

12 maja 2021