Wiersze na letnich etykietach Coca-Coli
  • 0
  • 2
18.05.2021

Wiersze na letnich etykietach Coca-Coli

Zbliża się lato, a Coca-Cola wprowadza specjalne etykiety na limitowanej serii opakowań. Na butelkach standardowego wariantu oraz Zero Sugar o pojemności 0,5 l pojawi się hasło „Otwarte na lato” oraz wiersz, który ma zachęcać do czerpania radości z tej pory roku.

W sumie powstały 24 wiersze. Sześć z nich można też znaleźć na lodówkach z napojami oraz na większych butelkach. Opakowania z letnimi etykietami pojawiły się w sklepach 17 maja i będą dostępne do 8 sierpnia. Akcji towarzyszyć będzie kampania „Lato smakuje lepiej z Coca-Colą”, która podkreśla, że letnie rozrywki lepiej smakują z tym zimnym napojem.

Źródło: www.packagingstrategies.com

  • 2
Wiersze na letnich etykietach Coca-Coli

Wiersze na letnich etykietach Coca-Coli

Wiersze na letnich etykietach Coca-Coli

Wiersz o tematyce futbolowej

18 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2021

Biedronka wspiera Okresową Koalicję i walczy z ubóstwem menstruacyjnym

Biedronka uruchamia program „Razem zacznijmy okres zmian”. Od 20 maja za zakup wybranych artykułów menstruacyjnych marki Femina będzie można otrzymać voucher o wartości tych zakupów. Można go wykorzystać na dowolne produkty lub pomóc kobietom w potrzebie poprzez przekazanie jego wartości na rzecz organizacji społecznych działających w obszarze ubóstwa menstruacyjnego, zrzeszonych w ramach inicjatywy Okresowa Koalicja.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2021

Barometr rynku consumer finance w I kwartale 2021 r. wskazuje nieznaczny wzrost

W I kwartale 2021 r. wartość barometru rynku consumer finance (BRCF) nieznacznie się poprawiła i osiągnęła poziom 50,5 pkt – wynika z badania Związku Przedsiębiorstw Finansowych i Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH. Mniej boimy się bezrobocia, jednak niepewność co do rozwoju sytuacji gospodarczej jest ogromna. Dobre nastroje konsumentów na rynku consumer finance odbudowują się bardzo powoli.