0 1 0 0 0 17.07.2020Innogy Polska wybiera 180heartbeats + Jung v Matt i Saatchi & SaatchiFirma Innogy Polska rozstrzygnęła przetarg reklamowy. Wybrała do współpracy agencje 180heartbeats + Jung v Matt i Saatchi & Saatchi (należącą do Publicis Groupe Polska).
1 1 0 0 0 17.07.2020Marka Country Time stworzyła fundusz wspierający dziecięce stoiska z lemoniadąPandemia Covid-19 ograniczyła popularny w USA trend otwierania przez dzieci ulicznych stoisk z lemoniadą. Marka napojów bezalkoholowych Country Time (Kraft Heinz) uruchomiła więc The Littlest Bailout Relief Fund, który wspomoże małych przedsiębiorców.
0 1 0 0 0 17.07.2020Suzuki pierwszym sponsorem tytularnym koszykarskiej 1 ligi mężczyznSuzuki Motor Poland rozszerza zakres współpracy z Polskim Związkiem Koszykówki. Japońska marka w sezonie 2020/2021 będzie pierwszym w historii sponsorem tytularnym koszykarskiej 1 ligi mężczyzn.
1 1 0 0 0 17.07.2020Wakacyjny spot LotosuWakacje w kraju to tegoroczny wybór wielu Polaków. Gdański koncern zachęca podróżujących po kraju do zatrzymywania się na stacjach Lotos, gdzie na tankujących czekają hot dogi za 1 grosz.
0 10 0 0 0 17.07.2020„Wild City” – murale marki Medicine w Krakowie przypominają o miejscu przyrody w miastachW Krakowie na Rondzie Mogilskim powstanie mural „Wild City”. To praca, która zostanie stworzona dzięki współpracy projektu „101 Murali dla Krakowa”, Małgorzaty Jantos, wiceprzewodniczącej rady miasta w latach 2010–2018 oraz marki Medicine – głównego partnera realizacji.
0 1 0 0 0 17.07.2020„Jutrologia, czyli jak koronawirus wstrząsnął naszym światem”. Badanie 24/7Communication i OpinionWay PolskaKoronawirus zmienił wiele, nie tylko w kontekście globalnym. Wpłynął też na jednostki. Wiemy, że możemy więcej zrobić online, doceniliśmy czas spędzany z rodziną, odkryliśmy nowe hobby, ale też boimy się tego, co przyniesie przyszłość. Postawy, plany i obawy we wspólnym badaniu sprawdziły 24/7Communication i OpinionWay Polska. W raporcie sportretowano Polaków w trakcie i po pandemii.
1 1 0 0 0 16.07.2020Reklama firmy logistycznej Maersk jak film akcjiDuńska firma Maersk będąca jednym z największych operatorów kontenerowych rozpoczęła kampanię „Disconnected”. W jej ramach powstał krótki film czerpiący inspiracje z filmów akcji i thrillerów.
0 1 0 0 0 16.07.2020#TaniaSobotaChallenge – tiktokerzy tańczą przed sklepami LidlaNa TikToku pojawił się #TaniaSobotaChallenge. W ramach tego wyzwania użytkownicy aplikacji nagrywają filmy, tańcząc przed sklepami Lidla do remiksu piosenki „Tania sobota w Lidlu”.
0 1 0 0 0 16.07.2020Johnnie Walker pojawi się w całkowicie papierowej butelceFirma Diageo ogłosiła wprowadzenie całkowicie wolnej od plastiku, papierowej butelki na napoje spirytusowe. Na początku 2021 r. zadebiutuje w niej Johnnie Walker.
0 1 0 0 0 16.07.2020Dyrektorzy marketingu optymistyczni. Wierzą w strategię marki. Badanie firmy GartnerPrawie trzy czwarte (73%) dyrektorów marketingu spodziewa się, że negatywny wpływ pandemii będzie krótkotrwały – wynika z badania firmy Gartner. Strategia marki pojawiła się ponownie jako strategiczny priorytet na nadchodzący rok.