0 4 0 0 0 23.06.2021Gotowy posiłek to najczęściej fast food – pokazuje badanie ARC Rynek i OpiniaLokal typu fast food to miejsce, gdzie Polacy najczęściej zamawiają gotowe posiłki. Kolejne pod względem popularności są w równym stopniu restauracje, stacje benzynowe oraz sklepy convenience czy piekarnie. Z badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia w kwietniu tego roku przed otwarciem gastronomii i w czerwcu po jej otwarciu wynika, że obecnie częściej zamawiamy posiłki na miejscu w restauracji niż przez Internet.
0 1 0 0 0 23.06.2021W Warszawie otwarto pierwszy punkt Orlen w RuchuPKN Orlen otworzył pierwszy format sklepowo-gastronomiczny pod marką Orlen w Ruchu w Warszawie przy ulicy Grójeckiej 26. Do końca roku w największych polskich miastach ma powstać 40 punktów, a w sumie będzie ich około 900.
0 2 0 0 0 23.06.2021Przechodzenie na ty jest łatwiejsze niż składanie szwedzkich mebli – przekonuje Tyskie przed meczem. Ikea odpowiada23 czerwca o godzinie 18:00 Polska podczas Euro 2020 zmierzy się w piłkarskim pojedynku ze Szwecją. Marka Tyskie, kontynuując swoją kampanię „Przejdźmy na ty”, zwraca się do Szwedów.
0 2 0 0 0 22.06.2021Dentsu zmniejszy liczbę podróży lotniczych pracowników o 65%, by zmniejszyć ślad węglowyGlobalny holding marketingowy Dentsu International zmniejszy liczbę podróży lotniczych pracowników o 65%. Ma to pomóc osiągnąć zerowy ślad węglowy całej firmy w 2030 r. – powiedziała Wendy Clark, CEO Dentsu podczas festiwalu Cannes Lions 2021.
0 2 0 0 0 22.06.2021Dzień Ojca i córki. Chatbot od Your Kaya ma pomóc w trudnych rozmowach o dojrzewaniuMarka produktów menstruacyjnych i do higieny intymnej Your Kaya ruszyła z kampanią na Dzień Ojca. Chce, by ojcowie także angażowali się w życie dorastających córek. Pomóc ma im w tym facebookowy chatbot.
1 3 0 0 1 22.06.2021Rower zamiast autobusu. Ambasadorzy Lecha Free aktywizują Polaków do ruchuLech Free zainicjował akcję, która inspiruje do większej aktywności fizycznej w ciągu dnia. We współpracy z ambasadorami marka zachęcała mieszkańców stolicy do zmiany środka transportu z komunikacji miejskiej na rower lub hulajnogę.
0 3 0 0 0 22.06.2021Coca-Cola rezygnuje z folii w wielopakach puszekCoca-Cola wprowadza innowacyjny sposób pakowania wielopaków puszek. Papierowe opakowanie oparte na technologii KeelClip to rozwiązanie zastępujące folię termokurczliwą. Zaprojektowane zostało tak, by zminimalizować wykorzystanie kartonu oraz ułatwić jego dalszy recykling. To kolejny krok ku realizacji podjętego przez markę w 2018 r. zobowiązania Świat bez Odpadów.
1 1 0 0 0 22.06.2021Kolacja z Chicken Boxem jak wybuch wulkanu w kampanii McDonald’sMcDonald’s wprowadził do oferty Chicken Box. Promuje go spotem, w którym chrupanie porównuje do wybuchu wulkanu.
0 2 0 0 0 22.06.2021Tymbark na AGHNa terenie Miasteczka Studenckiego Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie powstał mural. To wpisany w kontekst tego miejsca projekt Tymbarku.
1 1 0 0 0 22.06.2021Optymizm gospodarczy winduje wartości marek do rekordowych poziomów. Amazon, Apple i Google najcenniejszymi markami świata w badaniu Kantar BrandZ 2021Jak wynika z rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ za rok 2021, najcenniejsze marki świata odnotowały rekordowy wzrost. Łączna wartość marek uwzględnionych w rankingu sięgnęła 7,1 bln dol., co stanowi równowartość połączonego PKB Francji i Niemiec. Na podium w tym roku znalazły się: Amazon, Apple i Google.