0 1 0 0 0 2.10.2020Puma prezentuje format „RapGame” z udziałem polskich raperówMarka Puma startuje z nowym formatem wideoquizów „RapGame”. W projekcie wzięli udział polscy raperzy: Otsochodzi, PlanBe, Sarius, Deemz, Qry oraz Trill Pem. Gospodarzem quizu został Piotr Rogucki, tym samym debiutując w roli prowadzącego.
0 1 0 0 0 2.10.2020Empik uruchomił program partnerski dla influencerówInfluencerzy mogą teraz promować produkty z oferty sklepu internetowego Empik.com w zamian za prowizję od sprzedaży i dodatkowe bonusy. Marka wprowadza program partnerski, w ramach którego wpływowe osoby mogą polecać dokładnie te produkty, które same wybiorą, w dogodny dla siebie sposób.
1 1 0 0 0 2.10.2020Keanu Reeves w reklamie gry „Cyberpunk 2077” polskiego studia CD Projekt RedKeanu Reeves wystąpił w reklamie gry „Cyberpunk 2077” polskiego studia CD Projekt Red. Wcielił się w rolę Johnny’ego Silverhanda.
1 10 0 0 0 2.10.2020Polsko-czeska „Ściana kultury” Narodowego Centrum Kultury„Mierz wysoko – ściana kultury” – pod tym hasłem Narodowe Centrum Kultury realizuje projekt artystyczny. Jest to forma upamiętnienia drogi do wolności Polski i Czech w latach 1980–89.
1 1 0 0 1 2.10.2020MediaMarkt świętuje urodziny z Zenkiem Martyniukiem w rewiowym styluMediaMarkt obchodzi 22. urodziny w Polsce. Sieć z elektroniką użytkową wystartowała z tej okazji z jubileuszową kampanią reklamową, której towarzyszyć będą oferty promocyjne. Jej twarzą jest ambasador marki – Zenek Martyniuk.
0 2 0 0 0 2.10.2020Tesco zbadało, dlaczego Polacy marnują jedzenieJak wynika z badań przeprowadzonych przez Tesco, średnio co piąty Polak nie ma wystarczającej wiedzy, dzięki której mógłby ograniczyć ilość marnowanej żywności w gospodarstwie domowym. Poprawa świadomości w tym zakresie jest głównym celem kampanii edukacyjnej sieci.
0 1 0 0 0 2.10.2020Nastroje konsumenckie na świecie – jesień 2020. Badanie Mood Media71% konsumentów na świecie mówi, że zaczyna się czuć komfortowo, powracając do sklepów stacjonarnych po złagodzeniu przez władze obostrzeń – pokazuje badanie „Shopper sentiments”. Firma Mood Media specjalizująca się w marketingu sensorycznym oraz customer experience zleciła globalne badanie wśród 8 tys. konsumentów z USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Chin. Celem było lepsze zrozumienie obecnych nastrojów konsumenckich związanych z sytuacją pandemii Covid-19.
0 1 0 0 0 2.10.2020Sokół w kampanii wizerunkowej marki WyborowaRuszyła kampania wizerunkowa Wyborowej. W nowej odsłonie pod hasłem „Włącz tryb spotkań” marka zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Ambasadorem akcji jest raper Wojciech Sosnowski, czyli Sokół.
1 2 0 0 0 2.10.2020„Draap!”, czyli rapowana kampania Zdrapek Lotto1 października ruszyła kampania Zdrapek Totalizatora Sportowego. Na jej potrzeby stworzono postać MC Drapaka, który rapując, wprowadzać będzie odbiorcę w ofertę marki.
1 2 0 0 0 2.10.2020„Mój Huawei” – startuje kampania z udziałem Roberta LewandowskiegoRozpoczęła się kampania „Mój Huawei” promującą tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro. W spotach telewizyjnych występuje ambasador marki – Robert Lewandowski.