Jeśli królami czerwcowego handlu są Dzień Dziecka i Dzień Matki, to Dzień Ojca nie jest nawet księciem. Może podobny, ale młodszy i wciąż traktowany pobłażliwie. W ostatnich latach zmienia się kulturowa rola ojca, a marki robią wszystko, by przełożyło się to na ruch w sklepach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W deklaracjach Polacy podobnie traktują święta obojga rodziców. Pokazuje to ubiegłoroczne badanie „Ważne momenty w życiu”, przeprowadzone przez instytut Ipsos na zlecenie firmy Wonga.com. Aż 73 proc. spośród tysiąca badanych stwierdziło, że Dzień Ojca to dla nich święto tak samo ważne, jak Dzień Matki.
Tyle że w tym samym badaniu tylko 53 proc.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.