Rower zamiast autobusu. Ambasadorzy Lecha Free aktywizują Polaków do ruchu
  • 1
  • 3
22.06.2021

Rower zamiast autobusu. Ambasadorzy Lecha Free aktywizują Polaków do ruchu

Lech Free zainicjował akcję, która inspiruje do większej aktywności fizycznej w ciągu dnia. We współpracy z ambasadorami marka zachęcała mieszkańców stolicy do zmiany środka transportu z komunikacji miejskiej na rower lub hulajnogę.

Marka we współpracy z Damianem Janikowskim, Jakubem Wesołowskim, Katarzyną Szklarczyk i Natalią Tober namawiała do poruszania się po mieście w sposób aktywny. Celem akcji jest zmotywowanie Polaków, by zwiększyli aktywność fizyczną, np. wybierając rower zamiast autobusu.

Ambasadorzy wyposażeni w pick-upa z bagażnikiem pełnym rowerów i hulajnóg wyruszyli ulicami Warszawy, szukając chętnych do wspólnej przejażdżki. Zatrzymywane na przystankach autobusowych osoby były zachęcane do zmiany środka transportu z autobusu na rower lub hulajnogę. Wszystkie osoby, które uczestniczyły w wydarzeniu, otrzymały piwo Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej.

W jedno popołudnie do zabawy dołączyło blisko 30 osób. Uczestnicy przemierzyli łącznie 124 km – to prawie tyle, ile wynosi trasa z Warszawy do Łodzi.

Realizacją pomysłu wykorzystującego claim marki „Lechendy mogą wszystko” zajęła się agencja Tailor Made PR. Reakcje mieszkańców stolicy uchwyciła ekipa Szaban Produkcja.

  • 3
Ambasadorzy Lecha Free proponują Polakom rower zamiast autobusu

Ambasadorzy Lecha Free proponują Polakom rower zamiast autobusu

Ambasadorzy Lecha Free proponują Polakom rower zamiast autobusu

od lewej: Damian Janikowski, Natalia Tober, Katarzyna Szklarczyk, Jakub Wesołowski

Ambasadorzy Lecha Free proponują Polakom rower zamiast autobusu

Natalia Tober

Daniel Nalepka

1 miesiąc temu

Pierwsze zdjęcie w galerii świetnie ilustruje wykroczenie - nie wolno tak przejeżdżać przez pasy ani rowerem, ani hulajnogą. Nie ma przejazdu dla rowerów. Należy zejść z jednośladu i przeprowadzić pojazd prze zebrę.

22 czerwca 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
22.06.2021

Optymizm gospodarczy winduje wartości marek do rekordowych poziomów. Amazon, Apple i Google najcenniejszymi markami świata w badaniu Kantar BrandZ 2021

Jak wynika z rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ za rok 2021, najcenniejsze marki świata odnotowały rekordowy wzrost. Łączna wartość marek uwzględnionych w rankingu sięgnęła 7,1 bln dol., co stanowi równowartość połączonego PKB Francji i Niemiec. Na podium w tym roku znalazły się: Amazon, Apple i Google.