Dzień Ojca i córki. Chatbot od Your Kaya ma pomóc w trudnych rozmowach o dojrzewaniu
  • 0
  • 2
22.06.2021

Dzień Ojca i córki. Chatbot od Your Kaya ma pomóc w trudnych rozmowach o dojrzewaniu

Marka produktów menstruacyjnych i do higieny intymnej Your Kaya ruszyła z kampanią na Dzień Ojca. Chce, by ojcowie także angażowali się w życie dorastających córek. Pomóc ma im w tym facebookowy chatbot.

Marka zwraca się do ojców w dzień ich święta. Chce pokazać, że oni również mogą brać czynny udział w dojrzewaniu swoich pociech i być z nimi blisko, okazując wsparcie i zrozumienie w tak trudnym i skomplikowanym dla nich czasie.

Pierwsza miesiączka, uczuciowe zagwozdki i odnajdywanie siebie mogą przyprawiać o zakłopotanie. Dlatego od 23 czerwca każdy tata będzie miał okazję przeprowadzić symulację rozmowy z córką, która właśnie stawia pierwsze kroki w okresowej rzeczywistości, tak aby lepiej się do niej przygotować – bez skrępowania, stresu i wstydu.

W Dzień Ojca pomyśleliśmy zwłaszcza o tych, którzy samotnie wychowują córki i nie zawsze są przygotowani na rozmowę o miesiączce. Postanowiliśmy dać im narzędzie, dzięki któremu będą czuli się pewniej i zdobędą trochę informacji, ale w prosty i przystępny sposób. Oczywiście zachęcamy do tej rozmowy wszystkich innych, bo nie ma absolutnie żadnych powodów, by dla kogokolwiek okres był tematem tabu i by otaczać go jakąś tajemnicą – wyjaśnia Kaja Rybicka, współzałożycielka marki.

Dzięki chatbotowi chętni dowiedzą się, w jaki sposób otwarcie komunikować dziecku naturalność okresu, a także m.in. jakie środki intymne może stosować i jak zaradzić bólom miesiączkowym. A na końcu rozmowy na każdego dzielnego tatę czekać będzie niespodzianka.

W kampanię na Dzień Ojca angażują się także instagramowi influencerzy oraz znani tiktokerzy, tacy jak @muapolina @fagatkaaa czy @juliazugaj.

Kampania powstała we współpracy z agencją kreatywną Must Be Loud oraz platformą Koda Bots, odpowiedzialną za wdrożenie chatbota.

  • 2
Your Kaya

Chatbot od Your Kaya

22 czerwca 2021