Gdy w reklamie przedstawia się rodzinę, najczęściej jest ona tradycyjna. Tak samo jest z podziałem ról między matką a ojcem, mężem a żoną. Ciekawie na tym tle wypadają reklamy pokazujące relacje ojca z córką. Przekazy takie nierzadko twórczo wyłamują się ze schematów.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Polskim reklamom wciąż daleko do zagranicznych, jeśli chodzi o przedstawianie bogactwa relacji dzieci z ojcami. Polski ojciec próbuje być kumplem (zwłaszcza dla syna), kompanem do zabaw – po prostu dużym dzieckiem. Kolejnym, którym musi się zajmować jego żona. Zresztą jest to trochę wymuszone wizerunkiem samej matki – ona dba o zdrowie dzieci, ich pełne żołądki czy czyste ubrania i najczęściej gra rolę tego rodzica, który pilnuje dyscypliny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.