0 1 0 0 0 22.06.2021UOKiK wszczął postępowanie przeciwko właścicielowi sieci KauflandPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie przeciwko spółce Kaufland Polska Markety. Przedsiębiorca może w nieuczciwy sposób wykorzystywać przewagę kontraktową wobec dostawców produktów rolno-spożywczych. Zarzuty dotyczą ustalania warunków współpracy w jej trakcie oraz wymagania dodatkowych rabatów, które nie są sprecyzowane w umowach.
0 2 0 0 0 22.06.2021„Marka 5.0” – nowa książka Jacka Kotarbińskiego już dostępna„Marka 5.0” to nowa książka Jacka Kotarbińskiego. Napisana została przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Autor dzieli się nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, lecz także pokazuje wiele konkretnych przykładów z polskiego rynku.
0 1 0 0 0 22.06.20215 lipca Crash Mondays №50 na żywo: Nowe media, nowe technologieJuż 5 lipca w Strefie Błonia w Krakowie odbędzie się na żywo po długiej przerwie kolejna edycja Crash Mondays. Tym razem tematyka dotyczyć będzie AR, VR, podcastów oraz Tik Toka.
0 3 0 0 0 21.06.2021Polacy w pracy zdalnej. Jak żyliśmy podczas lockdownu? Raport IRCenterWielu Polaków ostatni rok spędziło przed ekranem komputera, pracując z domu. Część z nas w tym samym czasie opiekowała się dziećmi uczącymi się zdalnie. Wiązało się to nie tylko ze zmianą organizacji pracy, ale także przemodelowaniem życia rodzinnego – wynika z badania IRCenter.
0 1 0 0 0 21.06.2021Równość, otwartość, tolerancja w kampanii „Empik zawsze otwarty”Równość, otwartość, tolerancja – to wartości, którym w maju i czerwcu poświęca się szczególną uwagę. W tym czasie rusza kampania „Empik zawsze otwarty”, którą marka celebruje indywidualność i różnorodność, promując kulturę inkluzywności w stosunku do pracowników, klientów oraz twórców i artystów. Na tych wartościach oparty jest także najnowszy spot marki. Jego premierze towarzyszą akcje specjalne, w tym warsztaty edukacyjne i konkurs o tematyce różnorodności.
0 4 0 0 0 21.06.2021XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations – znamy prelegentów oraz program16 i 17 września w Rzeszowie, w Hotelu Bristol odbędzie się XXI Kongres Public Relations. To największe wydarzenie branży. Co roku gromadzi ekspertów public relations, m.in. dyrektorów agencji PR, rzeczników prasowych, a także przedstawicieli mediów lokalnych i ogólnopolskich. Tegoroczna edycja będzie poświęcona digital PR, hejtowi oraz zarządzaniu kryzysem w sieci.
1 1 0 0 0 21.06.2021Natalia Szroeder ambasadorką marki Lenovo YogaLenovo rozpoczęło współpracę z piosenkarką Natalią Szroeder. Artystka została nową ambasadorką marki i twarzą produktów Yoga.
0 1 0 0 1 21.06.2021Aktywistki zamiast aniołków Victoria’s SecretMarka bieliźniana Victoria’s Secret uruchomiła platformę „VS Collective”. W jej ramach aniołki, czyli piękne modelki, z których słynie brand, zastąpione zostaną przez aktywistki i przedsiębiorczynie.
0 8 0 0 0 21.06.2021Średnia suma koszyka zakupowego w maju niższa o 4,9% niż przed rokiemMimo rosnącej inflacji ceny w sieciach handlowych analizowanych w badaniu i raporcie „Koszyk zakupowy” spadły nieznacznie – o 0,04% wobec kwietnia oraz o 4,9% wobec maja 2020 r. Eksperci ASM Sales Force Agency obserwują silną konkurencję pomiędzy sieciami, zwłaszcza po luzowaniu pandemicznych obostrzeń. Zakupy przez Internet wciąż pozostają znacznie droższą alternatywą dla sklepów stacjonarnych. Po raz czwarty w tym roku najtańszy koszyk zakupowy zaoferował Auchan.
0 4 0 0 0 21.06.2021Totalizator Sportowy i jego biało-czerwona flaga ze zdjęć kibicówOd początku czerwca Totalizator Sportowy zachęcał internautów do nadsyłania zdjęć i udziału w akcji „Bądź częścią flagi”. Teraz fotografie zostały zamieszczone na biało-czerwonej fladze, której łączna powierzchnia wynosi 420 m2. Projekt jest kolejnym działaniem firmy z okazji trwającego jubileuszu 65-lecia.