Coca-Cola rezygnuje z folii w wielopakach puszek
  • 0
  • 3
22.06.2021

Coca-Cola rezygnuje z folii w wielopakach puszek

Coca-Cola wprowadza innowacyjny sposób pakowania wielopaków puszek. Papierowe opakowanie oparte na technologii KeelClip to rozwiązanie zastępujące folię termokurczliwą. Zaprojektowane zostało tak, by zminimalizować wykorzystanie kartonu oraz ułatwić jego dalszy recykling. To kolejny krok ku realizacji podjętego przez markę w 2018 r. zobowiązania Świat bez Odpadów.

Wprowadzanie innowacji w zakresie opakowań to jeden z trzech głównych filarów firmy Coca-Cola w dążeniu do realizacji ambicji Świata bez Odpadów, na którą składają się:

  • design opakowań,
  • ich zbiórka i recykling,
  • budowanie partnerstw i koalicji  na rzecz działań w tych obszarach.

Rozwiązanie KeelClip to papierowe opakowanie zastępujące folię na wielopakach puszek. To nie tylko ekologiczniejsza i przystępniejsza w recyklingu alternatywa dla folii termokurczliwej, ale także funkcjonalne ułatwienie dla konsumentów, które stanowi realizację strategii bardziej zrównoważonego projektowania opakowań. Rozwiązanie wykorzystuje w pełni karton pochodzący ze zrównoważonych źródeł (certyfikat FSC). Zaprojektowane jest tak, aby ułatwić transport.

Mimo wielu wyzwań, z którymi jako firma mierzymy się w ostatnim roku, nie rezygnujemy z podjętej ambicji na rzecz Świata bez Odpadów. Od lat to właśnie ona stanowi dla nas priorytet i centrum naszych działań, dlatego nieustanne poszukujemy rozwiązań ograniczających wykorzystanie plastiku. Technologia KeelClip to kolejny krok na naszej drodze – mówi Natalia Stroe, dyrektor generalna dla Polski i krajów bałtyckich, Coca-Cola Poland Services.

  • 3
Coca-Cola rezygnuje z folii w wielopakach puszek

Coca-Cola rezygnuje z folii w wielopakach puszek

Coca-Cola rezygnuje z folii w wielopakach puszek
Coca-Cola rezygnuje z folii w wielopakach puszek

22 czerwca 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2021

Optymizm gospodarczy winduje wartości marek do rekordowych poziomów. Amazon, Apple i Google najcenniejszymi markami świata w badaniu Kantar BrandZ 2021

Jak wynika z rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ za rok 2021, najcenniejsze marki świata odnotowały rekordowy wzrost. Łączna wartość marek uwzględnionych w rankingu sięgnęła 7,1 bln dol., co stanowi równowartość połączonego PKB Francji i Niemiec. Na podium w tym roku znalazły się: Amazon, Apple i Google.