Kolacja z Chicken Boxem jak wybuch wulkanu w kampanii McDonald’s
  • 1
  • 1
22.06.2021

Kolacja z Chicken Boxem jak wybuch wulkanu w kampanii McDonald’s

McDonald’s wprowadził do oferty Chicken Box. Promuje go spotem, w którym chrupanie porównuje do wybuchu wulkanu.

Chicken Box to zestaw składający się z:

  • sześciu sztuk Supreme Cripsy Chicken Tenders,
  • dziewięciu kawałków kurczaka McNuggets,
  • dwóch porcji małych frytek,
  • dwóch sosów do wyboru.

Premierze nowej oferty McDonald’s z kurczakiem w roli głównej towarzyszy spot telewizyjny, który wnosi jego chrupkość na zupełnie inny poziom. Akcja rozgrywa się w stacji sejsmologicznej zlokalizowanej u podnóża wulkanu. Okazuje się, że chrupiące Supreme Crispy Chicken Tenders mogą spowodować niemałe zamieszanie – z alarmem zwiastującym wybuch wulkanu włącznie.

  • Strategia i koncepcja kreatywna: DDB Warszawa
  • Produkcja wideo: Papaya Films
  • Zakup mediów: OMD
  • Komunikacja PR: 24/7Communication
  • 1
Kolacja z Chicken Boxem – reklama McDonald’s

Kolacja z Chicken Boxem – reklama McDonald’s

22 czerwca 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2021

Optymizm gospodarczy winduje wartości marek do rekordowych poziomów. Amazon, Apple i Google najcenniejszymi markami świata w badaniu Kantar BrandZ 2021

Jak wynika z rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ za rok 2021, najcenniejsze marki świata odnotowały rekordowy wzrost. Łączna wartość marek uwzględnionych w rankingu sięgnęła 7,1 bln dol., co stanowi równowartość połączonego PKB Francji i Niemiec. Na podium w tym roku znalazły się: Amazon, Apple i Google.