Ojciec jako bohater reklamy to najczęściej troskliwy opiekun. Córka jest jego oczkiem w głowie. Tata w razie potrzeby zawsze poda jej pomocną dłoń – a dodatkowo wręczy atrakcyjny gadżet – i odmieni bieg losu. Czy tak zaangażowany rodzic może przyczynić się do krzywdy własnej córki?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Może. I często to robi, choć zwykle nieświadomie – stara się przekazać odbiorcom organizacja Care, która walczy m.in. o prawa kobiet na całym świecie. Kampania Kochany tato przygotowana pod koniec 2015 roku dla norweskiego oddziału tej organizacji wzbudziła znaczny odzew.
Nie dlatego, że temat jest nowy. Po części podejmowano go już w niejednej kampanii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.