Tymbark na AGH
  • 0
  • 2
22.06.2021

Tymbark na AGH

Na terenie Miasteczka Studenckiego Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie powstał mural. To wpisany w kontekst tego miejsca projekt Tymbarku.

Mural realistycznie oddaje przestrzeń, w której zaistniał. Wyróżnia go efekt 3D wychodzących ze ściany elementów. Całość nawiązuje do architektury największego w Polsce osiedla akademickiego oraz radosnego życia studenckiego. Stąd na muralu można dostrzec postaci studentów zajmujących się ulubionymi zajęciami: imprezowaniem, tradycyjnym na miasteczku grillowaniem czy nauką.

Na projekcie można też odnaleźć najbardziej charakterystyczne budynki miasteczka. Ponadto w malowidło wpisane zostały detale architektoniczne obecne na ścianie budynku, takie jak okna czy dodatkowe elementy wentylacji.

Mural można oglądać na Miasteczku Studenckim AGH od ul. Nawojki na ścianie domu studenckiego „Filutek”. Przygotowaniem projektu oraz realizacją zajął się zespół artystów projektu „101 Murali dla Krakowa”. Specjalizują się oni w wielkoformatowych muralach artystycznych. Inspiracja: agencja Brain Box.

  • 2
Tymbark na AGH

Tymbark na AGH

22 czerwca 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2021

Optymizm gospodarczy winduje wartości marek do rekordowych poziomów. Amazon, Apple i Google najcenniejszymi markami świata w badaniu Kantar BrandZ 2021

Jak wynika z rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ za rok 2021, najcenniejsze marki świata odnotowały rekordowy wzrost. Łączna wartość marek uwzględnionych w rankingu sięgnęła 7,1 bln dol., co stanowi równowartość połączonego PKB Francji i Niemiec. Na podium w tym roku znalazły się: Amazon, Apple i Google.