1 3 0 0 0 25.03.2021IAA Polska rusza z programem liderskim Marketing MastermindsDo 16 kwietnia 2021 r. trwa rekrutacja do programu liderskiego Marketing Masterminds. Kandydatów zgłaszać mogą członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. Celem programu jest wskazanie marketingowych talentów i wsparcie ich w dalszym rozwoju.
1 1 0 0 0 25.03.2021Taika Waititi jako królik Ralph w kampanii The Humane Society of the United StatesProzwierzęca organizacja The Humane Society of the United States rozpoczęła kampanię „Save Ralph” przeciw testowaniu kosmetyków na zwierzętach. W jej ramach powstaje krótkometrażowy film, w który zaangażowali się m.in. Taika Waititi, Zac Efron i Olivia Munn.
1 7 0 0 0 25.03.2021Jerzy Dudek i Artur Boruc kibicują „naszym” na Planecie WarkaPolscy piłkarze rozpoczynają właśnie eliminacje do mistrzostw świata w piłce nożnej i jeszcze w marcu zmierzą się z Węgrami, Andorą i Anglią. Latem natomiast kibiców czekają sportowe emocje związane z mistrzostwami Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2020. Sportowców w kampanii „Planeta Warka” wspierać będą Jerzy Dudek i Artur Boruc.
0 1 0 0 0 25.03.2021Totalizator Sportowy przedłuża współpracę z Leo Burnett WarszawaTotalizator Sportowy ogłosił wyniki przetargu na agencje reklamowe, z którymi będzie współpracował przez kolejny rok. Na liście zwycięzców jest m.in. Leo Burnett Warszawa.
1 1 0 0 0 25.03.2021„Wszyscy tańczą Rak’n’Rolla” w teledysku do kolejnej edycji projektu Rak’n’Roll MusicBohaterem kolejnej odsłony kampanii Fundacji Rak’n’Roll został raper Białas, który stworzył z tej okazji singiel „Tańczymy Rak’n’Roll”. Poza tradycyjnym teledyskiem piosenka miała premierę w formie powszechnie dostępnego filtra AR.
0 1 0 0 0 25.03.2021Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży 2021 – nowy raport magazynu „Marketer+”Nowa rzeczywistość sprawiła, że coraz więcej firm zaczęło dostrzegać ogromny potencjał programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Zwykle około 20% kupujących odpowiada za niemal 80% dochodów marki. Dlatego tak ważne jest, aby – zwłaszcza w tak niestabilnej sytuacji gospodarczej – poznać stałych klientów i odpowiednio o nich zadbać. Podobnie jak o swoich pracowników.
0 1 0 0 0 24.03.2021ASA ostrzega brytyjskich influencerów przed naruszaniem zasad reklamowychAdvertising Standards Authority, organizacja regulująca brytyjski rynek reklamowy ostrzegła influencerów, że mogą zostać publicznie napiętnowani po wyrywkowej kontroli postów, w której stwierdzono łamanie zasad reklamowych. Chodzi o nieoznaczanie reklamowych wpisów.
1 3 0 0 0 24.03.2021Irka Marsze bohaterką kolejnej odsłony kampanii IntermarchéGrupa Muszkieterów przygotowała dla Intermarché kolejną odsłonę kampanii z udziałem Optymistki. Tym razem ambasadorka sieci przedstawia się klientom. Irka Marsze, której imię i nazwisko nawiązują do nazwy sieci, inspiruje oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowszego trybu życia przy niewielkich wydatkach na zakupy.
0 1 0 0 0 24.03.2021Dentsu łączy iProspect i VizeumDentsu uruchamia nowy iProspect, który połączył zespoły i kompetencje internetowe dotychczasowego iProspect z kompetencjami mediowymi Vizeum. Zintegrowany brand opiera wzrost klientów na innowacyjnym podejściu do mediów jako punkcie przecięcia kultury, treści, danych i technologii.
1 2 0 0 0 24.03.2021Lody Koral nawiązały współpracę z Ekipą FrizaMarka lodów Koral rozpoczęła współpracę z Ekipą Friza. W ramach wspólnych działań powstały dwa nowe warianty smakowe lodów impulsowych.