1 1 0 0 0 12.05.2022Ruszyła kampania „Wojna to nie zabawa” ukazująca sytuację ukraińskich dzieci po rosyjskiej napaści11 maja ruszyła kampania społeczna „Wojna to nie zabawa”. Celem jest pokazanie, że ucieczka dzieci z Ukrainy przed wojną i pozostawienie przez nie za sobą całego ich świata kończy beztroskie dzieciństwo. To od nas – gospodarzy – i naszego zachowania zależy, czy znowu poczują się bezpiecznie.
0 1 0 0 0 12.05.2022Ponad połowa Polaków nie kojarzy żadnej kampanii społecznej dotyczącej tematyki zdrowia. Badanie SW ResearchJak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla Instytutu LoveBrands Medical, świadomość Polaków na temat kampanii poświęconych zdrowiu jest wciąż niska. Mniej niż połowa (42 proc.) deklaruje, że kojarzy jakąkolwiek kampanię na temat zdrowia widoczną ostatnio w przestrzeni medialnej.
0 1 0 0 0 11.05.2022Reaktywacja marki Próchnik z nowym właścicielemMarka odzieżowa Próchnik ma nowego właściciela i wraca na rynek. Transakcja dotycząca przejęcia praw do marki została zawarta w pierwszym kwartale 2022 r. Głównym inwestorem jest spółka Premium Fashion, a pomysłodawcą i inicjatorem przedsięwzięcia Tomasz Ciąpała. To przedsiębiorca mający wieloletnie doświadczenie w retailu i tworzeniu marek z obszaru mody (m.in. Lancerto).
0 1 0 0 0 11.05.2022Ekipa Internaziomali promuje perfumy Paco RabanneWystartowały działania promujące nowe męskie perfumy 1 Million Elixir od Paco Rabanne (Sirowa Poland). Zapach promują influencerzy z ekipy Internaziomali.
0 1 0 0 0 11.05.2022Apple kończy produkcję iPoda po ponad 20 latachFirma Apple ogłosiła, że zaprzestaje produkcji iPoda Touch, ostatniego modelu w ofercie przenośnych odtwarzaczy muzycznych. Urządzenie sprzedawane będzie jedynie do wyczerpania zapasów.
0 1 0 0 0 11.05.2022Łukasz Gikiewicz ambasadorem LV BetLV Bet Zakłady Bukmacherskie ogłosiły, że Łukasz Gikiewicz dołączył do zespołu jako ambasador marki. Mistrz Polski ze Śląskiem Wrocław z 2012 r. będzie współpracował z bukmacherem w zakresie tworzenia treści sportowych publikowanych w mediach społecznościowych czy na YouTube.
0 1 0 0 0 11.05.2022Rola ESG w strategii spółek giełdowych – powstał raport na ten tematPodczas konferencji dla inwestorów GPW „Innovation Day” ukazał się raport „Rola i znaczenie ESG w strategii spółek giełdowych oraz w ich komunikacji z rynkiem finansowym”. Przygotowały go Green is Good i Miasto2077. Jak wskazuje badanie, 40% firm ma opracowaną taką strategię, z czego większość obejmuje kontrolowanie poziomu emisji CO2 oraz dbanie o zdrowie pracowników.
0 4 0 0 0 11.05.2022Drogerie na kosmetycznym podium – badanie Payback Opinion PollSzampony, pasty do zębów czy żele pod prysznic to jedne z podstawowych produktów w koszyku każdego konsumenta. Jak często i w jakich sklepach kupujemy kosmetyki? Czy zazwyczaj sięgamy po sprawdzone produkty, czy może jesteśmy otwarci na nowinki? I w końcu – gdzie poszukujemy informacji na temat kosmetyków i co wpływa na nasze decyzje zakupowe? Na te pytania odpowiada badanie Payback Opinion Poll.
0 1 0 0 1 11.05.2022Vinted odpowiada na decyzję UOKiKFirma Vinted publikuje oświadczenie w sprawie decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK nałożył na Vinted kary w wysokości 5,3 mln zł.
0 1 0 0 0 11.05.2022Konferencja SemKRK#19 już w czerwcu w Krakowie15 czerwca SemKRK zawita ponownie do Starej Zajezdni w Krakowie. Wystąpi dwunastka ekspertów z branży SEO i SEM.