Sytuacja przypomina tę z początków pandemii. Nagle, w obliczu kryzysu wojennego, dotychczasowe komunikaty reklamowe wydały się nieważne. Marki musiały na nowo uchwycić emocje, jakie miotają ludźmi na całym świecie. Zwłaszcza że w czasie wojny narzędzia marketingowe i wiedza z zakresu marketingu są równie potrzebne, jak przed nią.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W ostatnią niedzielę lutego w Santa Monica w Kalifornii odbywała się ceremonia rozdania nagród branży amerykańskich aktorów, Screen Actors Guild (SAG) Awards. Najpierw na czerwonym dywanie pojawiła się Lady Gaga. Ubrana w białą suknię od Armaniego wygłosiła deklarację wsparcia: „Tyle dzieje się na świecie, moje serce jest razem z Ukrainą”.
Chwilę po gwieździe filmu „House of Gucci” przed fotoreporterami pojawił się Michael Douglas.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.