Konferencja SemKRK#19 już w czerwcu w Krakowie
  • 0
  • 1
11.05.2022

Konferencja SemKRK#19 już w czerwcu w Krakowie

15 czerwca SemKRK zawita ponownie do Starej Zajezdni w Krakowie. Wystąpi dwunastka ekspertów z branży SEO i SEM.

Podczas SemKRK#19 Big:

  • wysłuchasz 13 marketingowych prelekcji,
  • spotkasz marketingowe gwiazdy, które dzieliły się wiedzą  i doświadczeniem na wcześniejszych edycjach SemKRK,
  • zobaczysz 4 zwycięskie prezentacje z plebiscytu na Facebooku; fani głosują tylko na tematy, nie znając prelegentów,
  • weźmiesz udział w rozdaniu SemKRK Awards 2022,
  • poznasz nowinki branżowe, które zainspirują cię do działania,
  • będziesz mógł zadawać pytania ekspertom na żywo!

SemKRK to konferencja dla:

  • specjalistów SEM i SEO,
  • agencji marketingu internetowego,
  • działów marketingu,
  • branży e-commerce,
  • właścicieli biznesów.

Spotkaniom przyświeca jeden  główny cel: edukacja. Sposób wyboru prelegentów jest niestandardowy. To głosowanie na tematy bez znajomości osoby, która za danym tematem stoi. W ten sposób organizatorzy dają szansę pokazania się nowym twarzom na scenie.

Prelegenci, którzy zaprezentują się na żywo w Starej Zajezdni w Krakowie:

  • Witold Wrodarczyk – CEO w Adequate
  • Grzegorz Strzelec – właściciel PapaSEO.com
  • Przemysław Modrzewski – data & analytics principal lead w Google
  • Michał Barczyk – performance & B2B marketing manager w X-kom/MediaWin
  • Natalia Paciorek – koordynator ds. SEO w X-kom
  • Łukasz Chwiszczuk – czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem
  • Damian Lutowski – SEO manager w Rankomat.pl
  • Piotr Bortkiewicz – head of ads w Nprofit
  • Adrian Andrzejczyk – head of analytics w Cube Group
  • Wojciech Haremza – CEO w Grupa iCEA
  • Daniel Chruściński – menedżer Działu Optymalizacji Konwersji/pełnomocnik zarządu ds. jakości w agencji Widoczni
  • Piotr Matusiak – SEO strategy process supervisor w Bluerank
  • Łukasz Walczuk – SEO & content marketing manager w Empiku
  • Joanna Kwiatkowska – vice CEO, head of sales, CTO, co-founder w Kubota SA
  • Marcin Kościelski – head of SEO w Modivo SA

Dodatkowo bezpośrednio przed konferencją odbędą się warsztaty SemKRK. Przeprowadzone zostaną online na dwóch ścieżkach:

  • 13.06.2022 r.: Google Ads & Analytics (prowadzący: Dorota Kika, Przemysław Biegacz, Bartłomiej Kaczmarczyk i Damian Rams),
  • 14.06.2022 r.: SEO (prowadzący: Paweł Sokołowski, Łukasz Suchy, Kamil Sroka i Maciej Chmurkowski).

Warsztaty odbędą się na platformie Clickmeeting. Liczba miejsc na każdy dzień jest ograniczona do 25.

Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie semkrk.pl

Udział w konferencji oraz w warsztatach można wykupić na stronie app.evenea.pl/event/semkrk19/

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
SemKRK#19 Big – 15 czerwca 2022, Kraków

SemKRK#19 Big – 15 czerwca 2022, Kraków

10 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2022

Urządzenia mobilne wśród dorosłych Polaków osiągają większy zasięg niż telewizja. Raport Mety i GWI

Raport „Mind the Gap” został stworzony przez GWI we współpracy z Metą. Wynika z niego, że media społecznościowe stały się kluczowym kanałem odkrywania produktów i marek przez polskich konsumentów. Reklamodawcy nie nadążają jednak za zmieniającymi się krajobrazem mediowym. W 2021 r. inwestycje w urządzenia mobilne były niedoszacowane o 44% w porównaniu z czasem, który konsumenci poświęcają na korzystanie ze smartfonów.