Co by było, gdyby Microsoft wyprodukował iPoda - Marketing przy Kawie
Co by było, gdyby Microsoft wyprodukował iPodaCo by było, gdyby Microsoft wyprodukował iPodaCo by było, gdyby Microsoft wyprodukował iPodaCo by było, gdyby Microsoft wyprodukował iPoda
Setki informacji na pudełku Microsoft iPoda (kadr z filmu)

Co by było, gdyby Microsoft wyprodukował iPoda

Co by było, gdyby Microsoft wyprodukował iPoda
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Od jakiegoś czasu w Sieci krąży zabawny film o tym, jak wyglądałby iPod zaprojektowany przez firmę Microsoft, znaną oczywiście jako producent systemów operacyjnych Windows. Wieść głosi, że był to żart pracowników koncernu, nieprzeznaczony do publikacji. Jednakże, jak to zwykle bywa w Internecie, wydostał się na szerokie wody.

W tym spocie naprawdę Microsoft wyprodukował iPoda. Oglądamy w filmie transformację przeciętnego iPoda w produkt absolutnie nieprzeciętny, czyli taki, jak wszystkie dzieła firmowane przez Billa Gatesa. Okiem krytyki ukazano typowy dla Microsoftu sposób promowania się. Chodzi o bombardowanie klienta masą komunikatów o niepowtarzalności, wyjątkowości i najwyższym poziomie technologicznym wszelkich produktów oferowanych przez tę firmę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja