Co by było, gdyby Microsoft wyprodukował iPodaCo by było, gdyby Microsoft wyprodukował iPodaCo by było, gdyby Microsoft wyprodukował iPodaCo by było, gdyby Microsoft wyprodukował iPoda
Setki informacji na pudełku Microsoft iPoda (kadr z filmu)

Co by było, gdyby Microsoft wyprodukował iPoda

Co by było, gdyby Microsoft wyprodukował iPoda
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Od jakiegoś czasu w Sieci krąży zabawny film o tym, jak wyglądałby iPod zaprojektowany przez firmę Microsoft, znaną oczywiście jako producent systemów operacyjnych Windows. Wieść głosi, że był to żart pracowników koncernu, nieprzeznaczony do publikacji. Jednakże, jak to zwykle bywa w Internecie, wydostał się na szerokie wody.

W tym spocie naprawdę Microsoft wyprodukował iPoda. Oglądamy w filmie transformację przeciętnego iPoda w produkt absolutnie nieprzeciętny, czyli taki, jak wszystkie dzieła firmowane przez Billa Gatesa. Okiem krytyki ukazano typowy dla Microsoftu sposób promowania się. Chodzi o bombardowanie klienta masą komunikatów o niepowtarzalności, wyjątkowości i najwyższym poziomie technologicznym wszelkich produktów oferowanych przez tę firmę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się