W Ukrainie marketingowcy rzucili przygotowywane kampanie, żeby pomóc rządowi i pokazać światu, jak wygląda wojna. Z Rosji duże agencje się wycofują bądź znacząco ograniczają tam działalność. Inwazja spowodowała spore zmiany na rynku. Na agresję specjaliści branży odpowiedzieli wsparciem i kreatywnością.Wojna w Europie to sytuacja, jakiej nie doświadczyliśmy od dziesięcioleci. Ostatni z dużych konfliktów zbrojnych miał miejsce na Bałkanach w latach 90. ubiegłego wieku. I był najbardziej krwawym od czasów zakończenia drugiej wojny światowej. Od końca lutego z wielkim wyzwaniem wywołanym rosyjską agresją mierzą się agencje marketingowe i reklamowe w Europie czy Ameryce.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.