Agencje marketingowe i reklamowe w Ukrainie wspierają rząd w tworzeniu polityki informacyjnej. Te ze świata – wspierają UkrainęAgencje marketingowe i reklamowe w Ukrainie wspierają rząd w tworzeniu polityki informacyjnej. Te ze świata – wspierają UkrainęAgencje marketingowe i reklamowe w Ukrainie wspierają rząd w tworzeniu polityki informacyjnej. Te ze świata – wspierają UkrainęAgencje marketingowe i reklamowe w Ukrainie wspierają rząd w tworzeniu polityki informacyjnej. Te ze świata – wspierają Ukrainę
Reklama tygodnika „Time” we Lwowie

Agencje marketingowe i reklamowe w Ukrainie wspierają rząd w tworzeniu polityki informacyjnej. Te ze świata – wspierają Ukrainę

Agencje marketingowe i reklamowe w Ukrainie wspierają rząd w tworzeniu polityki informacyjnej. Te ze świata – wspierają Ukrainę
Aleksandra Szarmach

Aleksandra Szarmach

-

chief marketing & sales officer, Nethansa

Aleksandra Szarmach

Aleksandra Szarmach

chief marketing & sales officer
Nethansa

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, obecnie kończy studia MBA. Karierę zawodową rozpoczęła w agencji marketingowej Apella, gdzie odpowiadała za komunikację w mediach społecznościowych. Następnie w sieci sklepów detalicznych Stokki budowała markę oraz tworzyła i implementowała strategię marketingową. Realizowała też projekty marketingowe dla takich marek Mercedes Benz czy Porsche (Lellek Group). Nethansa jest polską agencją specjalizującą się we wsparciu i automatyzacji sprzedaży na Amazonie.

W Ukrainie marketingowcy rzucili przygotowywane kampanie, żeby pomóc rządowi i pokazać światu, jak wygląda wojna. Z Rosji duże agencje się wycofują bądź znacząco ograniczają tam działalność. Inwazja spowodowała spore zmiany na rynku. Na agresję specjaliści branży odpowiedzieli wsparciem i kreatywnością.

Wojna w Europie to sytuacja, jakiej nie doświadczyliśmy od dziesięcioleci. Ostatni z dużych konfliktów zbrojnych miał miejsce na Bałkanach w latach 90. ubiegłego wieku. I był najbardziej krwawym od czasów zakończenia drugiej wojny światowej. Od końca lutego z wielkim wyzwaniem wywołanym rosyjską agresją mierzą się agencje marketingowe i reklamowe w Europie czy Ameryce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się