Reaktywacja marki Próchnik z nowym właścicielem
  • 0
  • 1
11.05.2022

Reaktywacja marki Próchnik z nowym właścicielem

Marka odzieżowa Próchnik ma nowego właściciela i wraca na rynek. Transakcja dotycząca przejęcia praw do marki została zawarta w pierwszym kwartale 2022 r. Głównym inwestorem jest spółka Premium Fashion, a pomysłodawcą i inicjatorem przedsięwzięcia Tomasz Ciąpała. To przedsiębiorca mający wieloletnie doświadczenie w retailu i tworzeniu marek z obszaru mody (m.in. Lancerto).

Jestem przekonany, że tchniemy nowego ducha w markę Próchnik 1948, która na rynku nadal cieszy się estymą i budzi najlepsze skojarzenia. To jedna z najstarszych polskich marek. Dla kilku pokoleń Polaków Próchnik to marka ikona – znana z najlepszego stylu i wysokiej jakości – mówi Tomasz Ciąpała.

Zamiarem nowego właściciela jest budowanie biznesu na solidnych podstawach, z szacunkiem dla przeszłości i bogatego dziedzictwa marki. Jednocześnie jednak patrząc odważnie w przyszłość i oferując nowy asortyment, którego marka nigdy nie miała, a przy tym poszukując nowych klientów i rynków.

Tomasz Ciąpała szacuje, że zakup praw do marki wraz z inwestycją w nowy system sprzedaży, projektowaniem i uszyciem pierwszej kolekcji to koszt rzędu kilkunastu milionów złotych.

Pełną parą ruszyły już prace projektowe

Autorem nadchodzącej kolekcji nowego Próchnika będzie polski projektant pracujący dla branży od ponad dwudziestu lat. Start produkcji zapowiadany jest w najbliższych miesiącach. Jeszcze w 2022 r. premierę będzie miała kolekcja dodatków i akcesoriów marki Próchnik.

Pełna oferta ubrań oraz akcesoriów na wiosnę i lato dostępna będzie w pierwszym kwartale przyszłego roku. Nadając marce nowy kierunek, właściciel przewiduje pełną gamę ubrań i dodatków zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.

  • 1
Tomasz Ciąpała, nowy właściciel marki Próchnik

Tomasz Ciąpała, nowy właściciel marki Próchnik

11 maja 2022