0 2 0 0 0 27.04.2022Kongres Impact’22 już w maju w Poznaniu11 i 12 maja w Poznaniu odbędzie się kongres Impact’22. Goście z Polski i ze świata będą dyskutować na temat tego, jak zmienia się Polska oraz świat i w jaki sposób możemy mieć na to wpływ. Udział wezmą m.in. Yuval Harari, Mateusz Morawiecki, Carl Bildt, Robert Kubica, a także ministrowie, ambasadorzy, naukowcy i szefowie największych firm w Polsce i na świecie.
0 1 0 0 0 27.04.2022SEO & Content Camp – pierwsza edycja konferencji w PolsceSEO & Content Camp to trzy dni z czternastoma praktykami SEO i content marketingu. To również twarde dane i case studies ekspertów branży. Na scenie wystąpią m.in. Łukasz Żelezny z SEO.London, Damian Sałkowski, CEO Senuto, Milena Majchrzak, współtwórczyni SemStorm, a także Robert Niechciał, partner w Vestigio. Wydarzenie odbędzie się 5–7 maja w Szczyrku. Organizatorem jest WhitePress.
0 1 0 0 0 27.04.2022Równość płci w reklamie i marketingu. Raport „Po stronie kobiet”Równość i jawność wynagrodzeń, więcej kobiet na wyższych stanowiskach, takie same szanse zawodowe, jak w przypadku mężczyzn, dbałość, by kreatywność i kompetencje nie miały płci. To tylko niektóre konieczne zmiany, które kobiety wskazały w badaniu „Po stronie kobiet”. Panie zapytano, jak wyobrażają sobie polską branżę reklamy i marketingu w 2030 r.
0 1 0 0 0 27.04.2022Marka Phlov by Anna Lewandowska obsługiwana przez Big PicturePhlov by Anna Lewandowska wybrała do obsługi Big Picture. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu i dotyczyć będzie obszaru PR uzupełnionego działaniami z zakresu influencer marketingu.
0 1 0 0 0 27.04.2022Polacy szturmują second handy – badanie Less GroupBlisko 70 proc. Polaków kupuje ubrania w sklepach typu second hand – wynika z badania „Moda na second handy”, przeprowadzonego przez Less Group. Na takie zakupy decyduje się coraz więcej młodych osób, a prawie połowa wszystkich respondentów kupuje odzież z drugiego obiegu raz lub kilka razy w miesiącu. Second handy najmocniej kojarzą się Polakom z „perełkami”, a odzież z drugiej ręki wybierają coraz częściej z powodów związanych z ekologią.
0 5 0 0 0 27.04.2022Pierwszy fizyczny sklep Mety wkrótce zostanie otwarty9 maja w Burlingame w Kalifornii ruszy pierwszy fizyczny Meta Store. Można w nim będzie przetestować i kupić rozwiązania zaproponowane przez firmę Marka Zuckerberga, m.in. kamerę Portal, inteligentne okulary Ray-Ban czy gogle VR Quest 2.
0 1 0 0 0 27.04.2022Czy konflikt w Ukrainie będzie miał wpływ na nasze codzienne życie? 42 proc. Polaków bardzo się tego obawiaWraz z powszechnie poprawiającą się sytuacją covidową od początku roku coraz wyraźniej poprawiały się też nastroje konsumentów. Deklarowali oni mniejsze obawy w różnych obszarach codziennej aktywności. Dynamikę tego trendu wyhamowała napaść Rosji na Ukrainę. Jak wynika z przeprowadzonej pod koniec marca edycji badania „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte, tylko 4 proc. ankietowanych Polaków nie obawia się, że wojna będzie miała wpływ na ich codzienne życie. Jednocześnie pytani wyraźnie spodziewają się związanego z nią wzrostu cen. Na wysokim poziomie utrzymują się też wskazania dotyczące niepokoju w zakresie sytuacji politycznej.
0 6 0 0 0 27.04.2022Agnieszka Hyży ambasadorką marki LoviDziennikarka, prezenterka telewizyjna i aktywna zawodowo mama, Agnieszka Hyży została ambasadorką marki akcesoriów do karmienia i pielęgnacji dzieci Lovi. Wzięła udział w kontynuacji kampanii z ubiegłego roku, pod hasłem „Lovi, kiedy kochasz najbardziej”.
1 2 0 0 0 27.04.2022Kubuś promuje swoje produkty, zapewniając, że nie dodaje do nich cukruWystartowała kampania reklamowa Kubusia. Marka podkreśla, że do swoich produktów – Kubusia Play, Kubusia Waterrr, musu i soku 100% – nie dodaje cukru.
0 1 0 0 0 26.04.2022Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022Od 26 kwietnia można zgłaszać kampanie i działania marketingowe do Effie Awards 2022. Dotychczas funkcjonowało 12 kategorii produktów i usług oraz 12 kategorii specjalnych. W tym roku komitet wyłonił 6 nowych kategorii konkursowych. Uporządkował również i ustrukturyzował wszystkie kategorie, by każda z nich była zrozumiała dla zgłaszających.