0 1 0 20.02.2023Ukazała się najnowsza edycja Social Media TrendbookaSocial Media Trendbook 2023 to zbiór wypowiedzi ekspertów na temat trendów, które będą istotne w różnych kanałach social media.
0 12 0 20.02.2023100 najczęstszych błędów językowych w internecie w 2022 r.Nadwyraz.com zaprezentował raport 100 najczęstszych błędów językowych w internecie w 2022 r. Powstał on z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego. Przypada on 21 lutego.
0 1 0 19.02.2023Procter & Gamble straciło tytuł największego reklamodawcy świata. Stawia na AI i większą precyzję dotarciaP&G nie jest już największym reklamodawcą świata. Jak powiedział chief brand officer, Marc Pritchard podczas konferencji amerykańskich reklamodawców, wynika to ze zmiany sposobu myślenia o wydatkach reklamowych. Teraz koncern stawia na precyzję, a nie na ilość. I namawia innych do pójścia tą ścieżką.
1 1 0 19.02.2023Ridley Scott nakręcił reklamę SamsungaRidley Scott, reżyser takich filmów jak „Łowca androidów”, „Gladiator” czy „Dom Gucci”, nakręcił reklamę nowym modelem Samsung Galaxy S23 Ultra.
1 1 0 17.02.2023Borys Szyc i Michał Żebrowski w kampanii McDonald’s „Maestro – wszystko czego chcesz od burgera”Twarzami kampanii McDonald's „Maestro – wszystko czego chcesz od burgera” są ponownie aktorzy Borys Szyc oraz Michał Żebrowski, którzy w reklamach marki występują od 2020 r.
0 1 0 17.02.2023Koszyk zakupowy w styczniu 2023 droższy o 15% niż przed rokiemNowy rok przywitał nas kolejnymi wzrostami cen na sklepowych półkach. Jak wynika z najnowszego badania i raportu ASM Sales Force Agency, w styczniu 2023 podstawowe zakupy spożywcze były o 15% droższe niż przed rokiem. Ponownie zdrożały wszystkie z dziesięciu analizowanych kategorii produktów. Największą dynamikę wzrostu cen w skali roku zanotowały produkty tłuszczowe (56%), dodatki (27%), produkty sypkie (23%) czy nabiał (19%). W styczniu najtańsze zakupy oferowały hipermarkety, a najdroższe kanał e-grocery.
1 2 0 16.02.2023Piosenka miłosna pracowników firmy budowlanej obiegła internetFirma budowlana Porr przygotowała na walentynki balladę miłosną śpiewaną przez pracowników. Pomysł wywołał pozytywne komentarze w mediach społecznościowych.
1 6 0 16.02.2023Prawo pracy jest mega fajne – przekonuje Rocketjobs.pl w nowej kampanii„Każdy z nas ma w sobie dwie Julki: tę fajną i tę niefajną. Od ciebie zależy, którą karmisz”. Na tym koncepcie opiera się kampania serwisu ogłoszeń rekrutacyjnych, promująca znajomość prawa pracy. Fajna Julka to ta, która zna swoje prawa, jest asertywna i nie zamierza np. pracować za darmo.
1 2 0 16.02.2023Co to jest tymbarkowanie? Marka Tymbark wyjaśnia to w kampaniiNowe działania reklamowe marki Tymbark obejmują promowanie napojów w dużych opakowaniach. Będą prowadzone m.in. w telewizji i digitalu. Kreacja podkreśla, że Tymbark to okazje do spotkań z bliskimi.
0 3 0 15.02.2023„All you need is… OZE” – ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energiiKampania została zapoczątkowana zielonymi akcentami, które 14 lutego pojawiły się w wybranych miejscach Krakowa. Twórcy kampanii przekonują, że odnawialne źródła energii są nam dzisiaj potrzebne do życia tak samo jak miłość.