0 1 0 0 0 9.05.2022Wyniki badania założycielskiego Krajowego Instytutu MediówKrajowy Instytut Mediów opublikował wyniki pierwszej fali badania założycielskiego, które jest źródłem wiedzy na temat korzystania z mediów przez gospodarstwa domowe. Raport obejmuje pomiar zrealizowany przez KIM w okresie od lipca 2021 do marca 2022 r. na losowej próbie 9552 gospodarstw domowych i ekstrapolowany na ogół gospodarstw domowych w Polsce.
0 1 0 0 0 9.05.2022Muzeum Narodowe w Warszawie pokazuje sztukę w przestrzeni miasta na nośnikach AMSWystawa prac Marca Chagalla w Muzeum Narodowym w Warszawie to jedno z najważniejszych wydarzeń artystycznych tego sezonu. Z estetyką i wrażliwością artysty można będzie zetknąć się również na ulicach stolicy. To efekt współpracy muzeum z AMS.
0 1 0 0 0 9.05.2022Orsay znika z PolskiSklepy niemieckiej marki Orsay mają zniknąć z Polski do końca czerwca – podaje portal PropertyNews.pl. Powodem ma być niewypłacalność firmy.
0 1 0 0 0 9.05.2022Zaangażowanie celebrytów i twórców internetowych w dyskusje na tematy ważne społecznie – badanie Influence Power Index MediaComuW najnowszej edycji corocznego autorskiego badania Influence Power Index agencja MediaCom zapytała Polaków o ocenę celebrytów i popularnych twórców internetowych pod kątem poziomu zaangażowania w tematy istotne społecznie. Respondenci, oceniając gwiazdy, mieli też za zadanie wskazać te osobistości medialne, dla których ważne są prawa człowieka oraz kwestie ekologii i klimatu.
0 1 0 0 0 9.05.2022Wytyczne dla influencerów w zakresie oznaczania treści reklamowych – UOKiK kończy ich tworzenieUOKiK przypomimna, że konsument ma prawo wiedzieć, czy post lub relacja w mediach społecznościowych to reklama, czy bezinteresowna opinia influencera. Urząd jest na końcowym etapie tworzenia wytycznych dla internetowych twórców w zakresie oznaczania treści reklamowych. Prowadzi dialog z organizacjami branżowymi i agencjami marketingowymi. Chce też poznać opinie internautów.
0 1 0 0 0 9.05.2022Performance Marketing Diamonds CEE – nominacje w konkursieJury nominowało 40 najlepszych kampanii performance marketingu i afiliacji w europejskim konkursie Performance Marketing Diamonds. Zwycięzców w 11 kategoriach i laureatów Grand Prix oraz tytułów Brand of the Year i Agency of the Year poznamy 19 maja.
0 3 0 0 0 9.05.2022Kampania reklamowa Radia Tok FM – „Mówimy o tym, co ważne”Radio Tok FM rozpoczęło nową kampanię wizerunkową, w której podkreśla unikalność i wagę tematów podejmowanych przez redakcję. Reklamy z hasłem „Mówimy o tym, co ważne” zachęcają do słuchania programów stacji także w aplikacji mobilnej i na Tokfm.pl. Od początku maja 2022 r. można je zobaczyć w prasie, Internecie, kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w wybranych polskich miastach.
0 1 0 0 0 9.05.2022Wzrost reklamy online o jedną piątą w 2021 – IAB Polska/PwC AdExWydatki reklamodawców na komunikację marketingową online w 2021 r. wzrosły o ponad 1 mld zł w porównaniu do roku wcześniejszego. Tym samym wartość rynku reklamowego online osiągnęła ponad 6,2 mld zł, co oznacza wzrost o 20%.
1 1 0 0 0 6.05.2022Kobiety też kibicują piłce nożnej – Heineken pokazuje to w kampanii4 maja Heineken ujawnił nowy kierunek swoich działań w obszarze sponsoringu piłki nożnej. Rozpoczęta kampania kierowana jest do mężczyzn, jak i kobiet. Dotyczy walki z uprzedzeniami związanymi z płcią, które mają wpływ i na graczy, i kibiców tego sportu.
0 1 0 0 0 6.05.2022Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI? – pierwszy webinar grupy Evry1Już 11 maja o godz. 11 odbędzie się pierwszy webinar grupy Evry1. Zaproszeni eksperci wyjaśnią, jak zwiększyć sprzedaż, korzystając z live commerce. Opowiedzą, jak unikać błędów, przedstawią bariery wejścia i doradzą, jak zacząć sprzedawać w tym modelu.