Vinted odpowiada na decyzję UOKiK
  • 0
  • 1
11.05.2022

Vinted odpowiada na decyzję UOKiK

Firma Vinted publikuje oświadczenie w sprawie decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK nałożył na Vinted kary w wysokości 5,3 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52903 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

WojKot

9 miesięcy temu

Uważam decyzję UOKIK za słuszną. Vinted ukrywało możliwość rezygnacji z ubezpieczenia jak mogło, bądź co bądź to czyste pieniądze dla nich. Chytre. Ale chytrość powinna być ścigana

11 maja 2022

10 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
10.05.2022

Urządzenia mobilne wśród dorosłych Polaków osiągają większy zasięg niż telewizja. Raport Mety i GWI

Raport „Mind the Gap” został stworzony przez GWI we współpracy z Metą. Wynika z niego, że media społecznościowe stały się kluczowym kanałem odkrywania produktów i marek przez polskich konsumentów. Reklamodawcy nie nadążają jednak za zmieniającymi się krajobrazem mediowym. W 2021 r. inwestycje w urządzenia mobilne były niedoszacowane o 44% w porównaniu z czasem, który konsumenci poświęcają na korzystanie ze smartfonów.