5 zrujnowanych marek, które dostały drugie życie od nowych właścicieli5 zrujnowanych marek, które dostały drugie życie od nowych właścicieli5 zrujnowanych marek, które dostały drugie życie od nowych właścicieli5 zrujnowanych marek, które dostały drugie życie od nowych właścicieli
Czy warto odświeżać stare, skoro można wprowadzić nowe? (Giuseppe Porzani/Fotolia)

5 zrujnowanych marek, które dostały drugie życie od nowych właścicieli

5 zrujnowanych marek, które dostały drugie życie od nowych właścicieli
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Zrujnowane marki są jak zaniedbane zabytkowe domy. Gdy nowy nabywca ma pieniądze, pomysł i gotowość do ryzyka, może po gruntownym remoncie zarobić krocie.

Podupadłe marki na pierwszy rzut oka odstraszają. Dystrybucja kuleje, produkt od dawna nie zaznał żadnej innowacji, komunikacja marketingowa jest nietrafiona, a zarządzający – skłóceni. Powody problemów bywają różne, ale po dłuższym czasie mają jeden skutek. Jest nim odpływ klientów i w konsekwencji problemy finansowe.

Zupełnie nowe marki to co innego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4911 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się