Wyróżnienie marki wciąż jest możliwe, ale dużo trudniejsze niż kiedyś. Eksperci nie są nawet zgodni, czy w ogóle ma sens. Zrozumienie tego, jak ewoluowało wyróżnienie, pozwala zrozumieć, dlaczego w ostatnich latach oryginalne pomysły na komunikację szybko toną w morzu identyczności.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wiosną 2021 roku dyrektor marketingu firmy Koral w oświadczeniu przesłanym do mediów odniósł się do gwałtownego sukcesu lodów Ekipy, które klienci wyrywali sobie przy sklepowych zamrażarkach. Podał przy tym kilka liczb: lody sprzedawały się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-letniej historii firmy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.