4 1 0 0 0 7.10.2022Wystartowała nowa kampania digital i OOH „Subskrybuj numer w Orange Flex”Kampania za pomocą prostej animacji wektorowej oraz zadziornego głosu Kamili Kalińczak bawi się z odbiorcą i wciąga w krótkie historyjki pokazujące korzyści z subskrypcji numeru w Orange Flex.
0 3 0 0 0 7.10.2022Bank Pekao rusza z nową kampanią edukacyjną „Co w Sieci siedzi”Antybohaterowie w nowej kampanii cyberbezpieczeństwa Banku Pekao „Co w Sieci siedzi” pokazują, co może nas spotkać w Internecie i co należy zrobić, aby nie dać się okraść.
0 2 0 0 0 7.10.2022iProspect z obsługą BMW Group w Polsce i EuropieAgencja iProspect należąca do holdingu reklamowego Dentsu będzie obsługiwała media offline marek BMW i Mini na 24 rynkach w regionie EMEA, w tym w Polsce.
1 6 0 0 0 7.10.2022PKO Bank Polski tworzy placówkę w metaverseJeden z najbardziej rozpoznawalnych warszawskich budynków został przeniesiony na platformę Decentraland. Użytkownicy mogą odwiedzić wirtualną PKO Rotundę, w której udostępniona została wystawa polskiej sztuki współczesnej.
1 1 0 0 0 6.10.2022WhitePress przejął SenutoWhitePress ogłasza połączenie sił z platformą SEO Senuto. Oznaczać to ma dla przejmowanej platformy szybką ekspansję i rozwój na zagranicznych rynkach.
0 1 0 0 0 6.10.2022Alivia wspiera miesiąc świadomości raka piersi za pomocą digital OOHW największych miastach Onkofundacja Alivia emituje 3 mln treści poświęconych profilaktyce onkologicznej. Treści edukacyjne skierowane są do kobiet.
1 5 0 0 0 6.10.2022Thierry Henry i Marcus Rashford grają w Lego PiłkarzykiGrupa Lego promuje się w kontekście mundialu zestawem Lego Ideas „Stół do piłkarzyków”. Pierwszymi, którzy przetestowali produkt, byli legendarny zdobywca pucharu świata, Thierry Henry oraz gwiazda Manchesteru United i reprezentacji Anglii, Marcus Rashford.
0 6 0 0 0 6.10.2022Red Bull Unlocked – pierwsza impreza tego globalnego formatu w PolsceAmsterdam, Paryż, Tokio, Stambuł, Melbourne, a teraz również Warszawa. Dołączyła ona do czternastu miast świata, w których odbyło się wydarzenie Red Bull Unlocked. Impreza odbywała się 23 i 24 września w dziewięciu klubach i barach stolicy zgromadzonych pod jednym dachem.
0 1 0 0 0 6.10.2022Venus i Serena Williams ambasadorkami start-upu SharesSiostry Williams zostały udziałowcami oraz ambasadorkami Shares, start-upu inwestycyjnego z platformą społecznościową. Wspierają misję platformy polegającą na uspołecznieniu inwestycji i edukacji finansowej – w szczególności wśród kobiet. Start-up, który w Wielkiej Brytanii zgromadził ponad 150 tys. użytkowników, wchodzi do Polski w IV kwartale 2022 r.
0 1 0 0 0 6.10.2022Jubileuszowe wideopodcasty marki TchiboW 2022 r. Tchibo obchodzi jubileusz trzydziestu lat obecności w Polsce. Z tej okazji prowadzi kampanię „Tchibo. Od 30 lat zaskakujemy tym, co dobre!”. Jej elementem są wideopodcasty dostępne od 3 października.