0 1 0 0 0 13.09.2022Powstała Space Communications Alliance – sieć komunikacji marketingowej dla sektora kosmicznegoSpace Communications Alliance jest siecią niezależnych, międzynarodowych agencji PR i komunikacji marketingowej, których misją jest łączenie ze sobą twórców rozwiązań kosmicznych z klientami.
2 4 0 0 0 13.09.2022CzugA zaprojektował komputer i mural dla Komputronika we WrocławiuOd 12 września mieszkańcy Wrocławia mogą oglądać nowy mural, który został wymalowany na elewacji kamienicy przy ul. Piłsudskiego 79a. To projekt stworzony przez Czugę – Łukasza Maczugę dla marki Komputronik.
1 1 0 0 0 13.09.2022Jesienna odsłona kampanii Continental z bohaterami marki Conradem i JacusiemKampania Continental promuje opony całoroczne, a także wzmacnia wizerunek marki. W spocie występują bohaterowie brandu: Conrad i Jacuś.
0 2 0 0 0 13.09.2022Wojciech Mann podpowiada, jak zmienić pracę – kampania OLXKampania OLX z udziałem Wojciecha Manna przekonuje, że znalezienie zatrudnienia wcale nie musi być trudne. Wystarczy podjąć właściwą decyzję.
0 5 0 0 0 13.09.2022Metawersum po polsku – wyniki badania OpinionWay i 24/7CommunicationWiedza na temat metawersum jest w Polsce wciąż bardzo mała, a samo środowisko budzi obawy. Jednak zjawisko to w ciągu najbliższych lat będzie zyskiwało na popularności. Agencja 24/7Communication wraz z firmą badawczą OpinionWay Polska przygotowały pierwszy raport diagnozujący temat metawersum w Polsce.
1 1 0 0 0 13.09.2022McDonald’s w nowym spocie wysłał Big Maca na orbitęFrancuski spot marki McDonald's pokazuje kłótnię dwóch astronautów w przestrzeni kosmicznej. Promuje nowy wariant Big Maca – z kurczakiem.
1 4 0 0 0 13.09.2022„Feeling empty?” – kampania wizerunkowa marki 4F Fuel„Feeling empty? Add some Fuel” to hasło najnowszej kampanii wizerunkowej suplementów dla sportowców 4F Fuel. Marka motywuje do podjęcia aktywności fizycznej i wsparcia organizmu przed treningiem i po nim. Planowane działania obejmują m.in. emisję spotu wideo, współpracę z największymi klubami fitness w Polsce i uruchomienie własnych profili w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 13.09.2022„Wysokie Obcasy” zainicjowały kampanię „Stop molestowaniu w miejscach publicznych”Kampania „Stop molestowaniu w miejscach publicznych” rozpoczęła się 7 września i potrwa do końca 2022 r. Partnerem akcji jest L’Oréal Paris.
0 8 0 0 0 13.09.2022„It’s personal” – Magda Mołek w kampanii marki TriumphAmbasadorką kampanii marki Triumph na sezon jesień-zima 2022 została dziennikarka i prezenterka Magda Mołek. We wrześniu będzie można zobaczyć jej wizerunek na witrynach salonów Triumph w Polsce.
1 2 0 0 0 13.09.2022Aldi rozpoczyna kampanię employer brandingAldi rozpoczyna kampanię z udziałem własnych pracowników – Marcina, Patryka, Andrianny i Moniki, którzy wcielają się w superbohaterów. Podkreśla, że to nie supermoce powodują, że potencjalny kandydat sprawdzi się w pracy, ale życzliwość, zaangażowanie, nastawienie na współpracę i jakość.