1 2 0 22.05.2023„TymbarkuJEMY” – marka zachęca do stawiania napojów przy wspólnych posiłkachWystartowała wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark. W nowym spocie marka nazywa spędzanie czasu przy wspólnym posiłku tymbarkowaniem.
1 2 0 22.05.2023Lubella tłumaczy w kampanii, jak mądrzej gospodarować budżetemLubella zwraca uwagę na kilka prostych sposobów związanych z gotowaniem posiłków, które pomogą w lepszym zarządzaniu wydatkami.
1 3 0 22.05.2023Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”Tchibo pokazuje kolejną odsłonę kampanii mediowej „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. Działania obejmują m.in. aktywności w mediach online, a także w telewizji.
1 3 0 21.05.2023Disney zamknie hotel Gwiezdnych WojenDisney ogłosił, że we wrześniu zamknie hotel wybudowany na Florydzie na wzór świata Gwiezdnych Wojen. Nieoficjalnym powodem jest cięcie kosztów części biznesu związanej z parkami rozrywki.
1 1 0 19.05.2023Kampania reklamowa VeloBanku pokazuje korzyści z finansowania wakacyjnych wyjazdówKampania VeloBanku promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Spoty skupiają się na korzyściach łatwego i wygodnego finansowania wydatków wakacyjnych.
0 1 0 19.05.2023Internauci oburzeni opakowaniem margaryny Rama „Używaj jak Masło”Internauci krytykują markę margaryny Rama za komunikaty na opakowaniu, które, ich zdaniem, wprowadzają w błąd. Opakowanie widziane z daleka eksponuje napis „masło”. Dopiero z bliska okazuje się, że jest to część napisu „Używaj jak M☙sło".
0 1 0 18.05.2023Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) rozstrzygnęła przetarg na agencję marketingowąPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na koordynację uczestnictwa w wydarzeniach gospodarczych na terenie Polski. Wybrano agencję ITBC Communication.
2 2 0 18.05.2023Kampania wizerunkowa rowerów elektrycznych KrossKampania marki Kross prezentuje rowery elektryczne dostępne dzięki finansowaniu z odroczonym terminem płatności. W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne, przygotowano także kreacje do działań w internecie.
2 6 0 18.05.2023Rzeźby odsłaniające przyszłość w kampanii ŠkodyTa dekada to czas transformacji marki Škoda w kierunku mobilności neutralnej pod względem emisji CO2. Proces ten przedstawiony został za pomocą sześciu rzeźb rzeczywistych rozmiarów. Powstały one w ramach projektu zapowiadającego nową gamę pojazdów elektrycznych Škody.
0 1 0 18.05.2023„Kobiety za kierownicę” – międzynarodowa kampania BoltaBolt ruszył z międzynarodową kampanią. Otwierający ją film pokazuje kobiety rozmawiające o stereotypach, z jakimi mierzą się jako kierowcy.