Bank Pekao rusza z nową kampanią edukacyjną „Co w Sieci siedzi”
  • 0
  • 3
7.10.2022

Bank Pekao rusza z nową kampanią edukacyjną „Co w Sieci siedzi”

Antybohaterowie w nowej kampanii cyberbezpieczeństwa Banku Pekao „Co w Sieci siedzi” pokazują, co może nas spotkać w Internecie i co należy zrobić, aby nie dać się okraść.

Bank Pekao w nieszablonowy sposób ukazuje zagrożenia istniejące online. Chce uświadomić odbiorcom, co mają robić, by się przed nimi ustrzec i nie stracić pieniędzy. Kampania edukacyjna „Co w Sieci siedzi” pokazuje metody działania złodziei internetowych oraz uczy odbiorców bezpiecznych zachowań w Internecie.

Kampania ma uczyć bezpiecznego zachowania w sieci. Cyberzagrożenia mają tu konkretne twarze:

  • Zygmunta Frauda,
  • Scamlet O’Hary,
  • Phish Kinga,
  • Paula Icemana,
  • Bad Sellera,
  • Mal Ware’a.

Za nimi kryją się znane nam pojęcia takie jak fraud, scam, phishing, oszustwa na policjanta, oszustwa sprzedażowe czy malware.

Kampania ma zaintrygować odbiorców do tego stopnia, by byli skłonni dowiedzieć się więcej na temat przestępstw internetowych i sposobów ochrony własnych pieniędzy.

Na profilach banku w mediach społecznościowych pojawi się troje głównych antybohaterów internetowych: Zygmunt Fraud, Scamlet O’Hara oraz Phish King. Na przykładzie różnych formatów informują oni o zagrożeniach w sieci oraz sposobach radzenia sobie z nimi. Pozostałych internetowych złoczyńców można spotkać na stronie internetowej: www.pekao.com.pl/cyberczujni.

Kampanię przygotowała agencja Insignia.

  • 3
Bank Pekao rusza z nową kampanią edukacyjną „Co w Sieci siedzi”

Bank Pekao rusza z nową kampanią edukacyjną „Co w Sieci siedzi”

Bank Pekao rusza z nową kampanią edukacyjną „Co w Sieci siedzi”
Bank Pekao rusza z nową kampanią edukacyjną „Co w Sieci siedzi”

7 października 2022

6 października 2022