Działania marketingowe za granicą – co warto wiedzieć, wychodząc ze swoim biznesem w świat?Działania marketingowe za granicą – co warto wiedzieć, wychodząc ze swoim biznesem w świat?Działania marketingowe za granicą – co warto wiedzieć, wychodząc ze swoim biznesem w świat?Działania marketingowe za granicą – co warto wiedzieć, wychodząc ze swoim biznesem w świat?
Przyjrzyj się możliwościom na różnych rynkach. Nie zawsze rynek największy = najlepszy (fot. Pixabay)

Działania marketingowe za granicą – co warto wiedzieć, wychodząc ze swoim biznesem w świat?

Działania marketingowe za granicą – co warto wiedzieć, wychodząc ze swoim biznesem w świat?
Tomasz Domański

Tomasz Domański

-

head of international growth, WhitePress

Tomasz Domański

Tomasz Domański

head of international growth
WhitePress

Pomaga zagranicznym klientom szybko i skutecznie budować widoczność online poprzez SEO i content marketing. Od zawsze fascynują go trzy rzeczy: biznes (bo to najciekawsza gra na świecie), nowoczesne rozwiązania typu SaaS i digital marketing. Łączy to z pasją do podróżowania. Świetnie odnajduje się w branży martech i w rozwijaniu biznesu w nowych krajach.

W najbliższych latach nie planujemy ekspansji poza Polskę – tak zadeklarowało w tym roku ponad 60% przedsiębiorców badanych przez PWC. Skąd taki wynik, skoro to właśnie dywersyfikacja geograficzna w wielu wypadkach jest zabezpieczeniem dla firmy i gwarantem rozwoju? Wygląda na to, że częstymi barierami są: strach przed nieznajomością rynku i brak doświadczenia w prowadzeniu działań marketingowych za granicą. Od czego więc zacząć? Doradza ekspert z firmy, która rozszerzyła działalność już na 24 kraje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja