Jubileuszowe wideopodcasty marki Tchibo
  • 0
  • 1
6.10.2022

Jubileuszowe wideopodcasty marki Tchibo

W 2022 r. Tchibo obchodzi jubileusz trzydziestu lat obecności w Polsce. Z tej okazji prowadzi kampanię „Tchibo. Od 30 lat zaskakujemy tym, co dobre!”. Jej elementem są wideopodcasty dostępne od 3 października.

Cykl podcastów wideo „Zaskakujące rozmowy z Tchibo” wyprodukowała Grupa RMF w ramach oferty RMF Digital. Projekt ten ma za zadanie zwiększyć świadomość klientów o ofercie niespożywczej sklepów Tchibo i serwisu Tchibo.pl z takich kategorii jak odzież, akcesoria sportowe, przybory kulinarne a nawet meble czy sprzęt elektroniczny.

W ramach serii podcastów opublikowane zostały cztery odcinki prowadzone przez prezenterkę radia RMF Classic, Urszulę Urzędowską. Gośćmi są osoby, które w swoich kategoriach dokonały i dokonują rzeczy zaskakujących, inspirując przy tym innych:

  • Patrycja Bereznowska. Sportsmenka, która pobiła rekord świata w biegu 48-godzinnym, w trakcie którego pokonała ponad 403 km.
  • Majsterki, czyli Barbara Sowa, Sylwia Czubkowska i Alicja Rzeczkowska. Pokazują na swoim blogu, że majsterkować może każdy, bez względu na płeć.
  • Karolina Szymańska i Mariusz Zielonka. Twórcy instagramowego profilu Our Little Adventures, na którym dokumentują podróże i wycieczki swojej pięcioosobowej rodziny.
  • Grzegorz Łapanowski. Kucharz, dziennikarz kulinarny, założyciel Fundacji Szkoła na Widelcu, który stale zaskakuje swoimi kulinarnymi dokonaniami.

Wszystkie odcinki podcastu „Zaskakujące rozmowy z Tchibo” dostępne są od 3 października:

  • w wersji wideo na profilu radia RMF FM na YouTube;
  • audio na platformie RMFon.pl, a także we wszystkich najważniejszych platformach streamingowych.

Cykl będzie promowany:

  • poprzez sponsoring audycji „Wstawaj, szkoda dnia” w RMF FM przez dwa tygodnie;
  • w ramach kampanii displayowych w serwisach internetowych Grupy RMF, m.in. na rmf.fm, rmfmaxx.pl, RMF24.pl i RMFon.pl.

W tym roku świętujemy 30. urodziny Tchibo w Polsce. Przez ten czas przeszliśmy długą drogę. Stale się zmienialiśmy i rozwijaliśmy, by dawać naszym klientom to, co naprawdę dobre. Jesteśmy marką, która chce inspirować w życiu codziennym i zaskakiwać zróżnicowaną ofertą produktów.

Właśnie na tym skupiliśmy się w naszej jubileuszowej kampanii, m.in. zapraszając niezwykłych gości do »Zaskakujących rozmów z Tchibo«, nagranych w jednym z naszych sklepów. Wierzymy, że ich zdumiewające historie pobudzą wyobraźnię, wniosą świeżą energię do codzienności. Zapewnią sposób na miłe spędzenie wolnego czasu – mówi Gabriela Bar-Rutkowska, menedżerka ds. komunikacji korporacyjnej i odpowiedzialności biznesu w Tchibo.

Grupa RMF w ramach oferty RMF Digital odpowiadała za kompleksową obsługę produkcji wideopodcastów:

  • przygotowanie scenariusza;
  • nagranie odcinków na terenie sklepu Tchibo;
  • montaż;
  • dystrybucję;
  • promocję.
  • 1
Jubileuszowe wideopodcasty marki Tchibo

Jubileuszowe wideopodcasty marki Tchibo

6 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2022

Laureaci KTR Hall of Fame 2022. Po raz piąty nagrodzono najbardziej zasłużonych dla branży reklamowej

Hall of Fame jest uhonorowaniem osób, które swoją pracą, oddaniem, talentem i kreatywnością od lat wnoszą szczególną jakość do branży reklamowej. Tytuł przyznaje zarząd Klubu Twórców Reklamy. W tegorocznej edycji otrzymują go Jakub Pietrzak i Przemysław Bogdanowicz. Wręczenie nagrody nastąpi 7 października, podczas Gali KTR/Innovation w Teatrze Nowym w Warszawie.