Wystartowała nowa kampania digital i OOH „Subskrybuj numer w Orange Flex”
  • 4
  • 1
7.10.2022

Wystartowała nowa kampania digital i OOH „Subskrybuj numer w Orange Flex”

Kampania za pomocą prostej animacji wektorowej oraz zadziornego głosu Kamili Kalińczak bawi się z odbiorcą i wciąga w krótkie historyjki pokazujące korzyści z subskrypcji numeru w Orange Flex.

Cztery 15-sekundowe formaty wideo pokażą takie korzyści Orange Flex, jak używanie karty e-SIM, łatwe dzielenie się GB ze znajomymi, wygoda i łatwość subskrypcji numeru oraz oferta specjalna na pierwsze 3 miesiące po 1 zł miesięcznie dla wszystkich, którzy przeniosą numer.

Film będą emitowane głównie w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Specjalnie przygotowane dwa 15-sekundowe filmy powitają także widzów przed seansem w kinie. Ponadto kreacje obecne będą na formatach OOH oraz zamienią tunel w centrum Warszawy w wyjątkowe przejście.

Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało studio Film Garden. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.

  • 1
Wystartowała nowa kampania digital i OOH „Subskrybuj numer w Orange Flex”

Wystartowała nowa kampania digital i OOH „Subskrybuj numer w Orange Flex”

7 października 2022

6 października 2022