Alivia wspiera miesiąc świadomości raka piersi za pomocą digital OOH
  • 0
  • 1
6.10.2022

Alivia wspiera miesiąc świadomości raka piersi za pomocą digital OOH

W największych miastach Onkofundacja Alivia emituje 3 mln treści poświęconych profilaktyce onkologicznej. Treści edukacyjne skierowane są do kobiet.

Październik uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. Oprócz tego 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi. Właśnie w związku z Różowym Październikiem Onkofundacja Alivia przygotowała na nośnikach AMS kampanię mającą na celu uświadomienie kobietom, jak ważna jest profilaktyka związana z badaniem piersi.

W kampanii wykorzystane zostały trzy kanały systemu DOOH:

  • digital citylighty w wiatach przystankowych;
  • nośniki Move TV w sieci klubów fitness premium;
  • digital indoor w galeriach i centrach handlowych.

Celem projektu jest zachęcenie Polek do badań i profilaktyki raka piersi. Działania contentowe obejmą łącznie ponad 3,2 mln emisji na przeszło 1,8 tys. ekranów. Tylko na samych digital citylightach materiały związane z tą kampanią będą dostępne dziennie przez 19 godzin.

– Do końca miesiąca m.in. na digital citylightach AMS będziemy przypominać o trwającym Różowym Październiku. Na pasku wiadomości pojawia się reklama natywna, a plansze contentowe na naszych nośnikach informują o konieczności badania piersi. Dodatkowo zeskanowany za pomocą smartfona QR kod kieruje odbiorcę wprost na stronę Alivii ze zbiorem najważniejszych danych o profilaktyce raka piersi – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.

Kampania realizowana jest wspólnie przez AMS i Onkofundację Alivia.

  • 1
Onkofundacja Alivia w Digital OOH

Onkofundacja Alivia w Digital OOH

6 października 2022