RTB House kupił WhitePress
  • 0
  • 1
23.02.2021

RTB House kupił WhitePress

RTB House nabył 100% udziałów w platformie content marketingowej WhitePress. Sprzedającymi byli założyciele spółki, technologiczny fundusz inwestycyjny Dirlango, a także fundusz private equity, którego doradcą jest Innova Capital.

Zarząd WhitePress składający się m.in. z założycieli spółki, CEO Pawła Strykowskiego i CTO Tomasza Kwaśnego, pozostanie w firmie na obecnych stanowiskach. Struktura finansowa transakcji pozostaje nieujawniona.

Założony w 2013 r. w Bielsku-Białej WhitePress na przestrzeni lat stworzył platformę content marketingową oferującą agencjom reklamowym i klientom korporacyjnym usługi z zakresu:

  • tworzenia treści,
  • publikacji artykułów w Internecie,
  • śledzenia i analizy wyników prowadzonych kampanii marketingowych.

Wsparcie, jakie WhitePress uzyska w wyniku połączenia z RTB House, ma pozwolić spółce zwiększyć tempo rozwoju na rynkach zagranicznych, w tym w obu Amerykach oraz Azji.

Jesteśmy podekscytowani możliwością dołączenia do zespołu RTB House. Naszym celem od zawsze było dostarczanie klientom usług o najwyższej jakości. Dodatkowe wsparcie ze strony RTB House umożliwi nam uzyskanie jeszcze szybszego tempa wzrostu, poszerzenie bazy wydawców oraz pozyskanie nowych reklamodawców. Rozpoczęliśmy proces ekspansji międzynarodowej biznesu niecałe 2 lata temu i niezwykle mocno cieszy nas możliwość przyspieszenia tego procesu przy wsparciu spółki z sektora adtech, która osiągnęła globalny sukces – mówi Paweł Strykowski, założyciel WhitePress.

Doradcy transakcyjni RTB House: Clifford Chance, Deloitte, CC Group. Doradcy transakcyjni WhitePress oraz akcjonariuszy spółki: Rymarz Zdort, Trigon.

  • 1
RTB House kupił WhitePress

RTB House kupił WhitePress

23 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2021

Facebook wycofa się z blokowania informacji od wydawców w Australii

23 lutego Facebook ogłosił, że przywróci treści informacyjne pochodzące od wydawców dla użytkowników w Australii – informuje stacja BBC. Platforma technologiczna zablokowała kilka dni temu możliwość publikowania wiadomości australijskich mediów. Miało to związek z toczącym się tam sporem na temat wprowadzanego prawa, które zmusiłoby Facebooka i Google do płacenia wydawcom za ich treści.