Hiperpersonalizacja w marketingu. Kolejny krok w stronę przyszłościHiperpersonalizacja w marketingu. Kolejny krok w stronę przyszłościHiperpersonalizacja w marketingu. Kolejny krok w stronę przyszłościHiperpersonalizacja w marketingu. Kolejny krok w stronę przyszłości
Chodzi o działania na dużą skalę, ale kierowane do pojedynczych klientów (fot. Pixabay)

Hiperpersonalizacja w marketingu. Kolejny krok w stronę przyszłości

Hiperpersonalizacja w marketingu. Kolejny krok w stronę przyszłości
Katarzyna Sudoł

Katarzyna Sudoł

-

content marketing specialist, Cube Group

Katarzyna Sudoł

Katarzyna Sudoł

content marketing specialist
Cube Group

Dziennikarka, magister filozofii i kulturoznawstwa. Copywriterka z dużym doświadczeniem w pisaniu tekstów skoncentrowanych na efektach i SEO. Tworzy strategie i optymalizuje treści. Pracuje dla największych klientów agencji, jak Orkla czy mBank.

Na styku technologii, sztucznej inteligencji i precyzyjnych danych powstaje trend, który będzie wyznaczał kierunek działań w marketingu. Hiperpersonalizacja, bo o niej mowa, wykorzystuje najnowocześniejsze narzędzia do tworzenia reklam i ofert jak najlepiej dopasowanych do konkretnego użytkownika. To następny krok w stronę zapewniania indywidualnego doświadczenia zakupowego w internecie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja